آموزشآموزش فارکسمهدکودک

تاریخ تجارت خرده فروشی فارکس

پیش درآمدی بر تاریخچه تجارت

تاریخ تجارت خرده فروشی فارکس

اکنون که کمی درباره فارکس می دانید، احتمالا بسیار مشتاقید که ماجراجویی را آغاز کنید. اما قبل از اینکه شما سفر خود را آغاز کنید، شما نیاز به یک چیز دیگر دارید، یک حساب واقعی با یک کارگزار.

البته ما می خواهیم که شما با کارگزاری که خدمات مناسب و صحیح برای رفع نیازهای فردی تان ارائه می دهد، کار کنید، بنابراین تصمیم گرفتیم که این بخش را به شما نشان دهیم تا قدم به قدم شما را جلو ببریم تا بتوانید انتخابات صحیحی انجام دهیم.

تاریخ تجارت خرده فروشی فارکس - پیش درآمدی بر تاریخچه تجارت شاخص عمومی قیمت
تاریخ تجارت خرده فروشی فارکس

اما ابتدا با بازبینی صفحات تاریخ شروع می کنیم تا ببینیم چگونه کارگزاران پا به این عرصه گذاشتند. نام بهترین سایت هایی که اینترنت برای ما به ارمغان آورده،عبارتند از: یوتیوب، فیس بوک، نفلکس،بیبی پیپس. بله، آنها همه عالی هستند.

اما آنچه که ما می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، بزرگترین هدیه ای برای فارکس ها مانند شما و من است: تجارت خرده فروشی فارکس در واقع، forex junkies احتمالا وجود خارجی نداشت مگر برای ساختم مهدی برای تولد و ظهور کارگزاران انلاین.

با رجوع به دهه 90، مشارکت در بازار خرده فروشی FX بسیار دشوار بود زیرا هزینه های معاملات بیشتر شده بود. در آن زمان، دولتها مانند والدین سختگیر چشم از روی مبادلات و محدود کردن فعالیتهایشان بر نمی شدند. پس از یک زمان، CFTC تصمیم گرفت که دیگر بس است.

آنها چندین صورتحساب، مانند: قانون مبادله کالاها و قانون مدرنیزاسیون اتی کالاها را تصویب کردند و درهای خود را برای کارگزاران آنلاین فارکس باز کردند.

از آنجا که تقریبا همه به اینترنت جهانی دسترسی داشتند، باز کردن یک حساب کاربری با کارگزار فارکس ساده و راحت بود.
کارگزاران مختلفی در فارکس شروع به ظاهر شدن در اینجا و آنجا کردند که مشتاق به سود بردن از دنیای رو به رشد فارکس بودند.

اما اکنون که گزینه های زیادی وجود دارد، کمی سخت تر است که بین کارگزاران خوب و کسانی که بد هستند، تمایز قائل شویم. ما راجع به افراد شرور این بازار کاملا جدی هستیم و بعدا بیشتر به این موضوع می پردازیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا