آموزشآموزش باینری آپشن

نوسانات ترید

درک نوسانات بازار پایه نیز بر قیمت گذاری باینری آپشن تاثیر می گذراد

نوسانات ترید

درک نوسانات بازار پایه نیز بر قیمت گذاری باینری آپشن تاثیر می گذراد. با توجه به مثال قبلی ما، باینری EURUSD 138 حدود 1 ½ ساعت تا زمان انقضا زمان دارد و جفت ارز EURUSD در 1.3810 معامله می شود. در یک روز کم نوسان، باینری 138 ممکن است در 90 معامله شود زیرا حرکت کمی از نقطه EUR / USD انتظار می رود. باینری در حال حاضر با 10 پیپ در موقعیت in the money است و انتظار می رود که بازار پایه آن مسطح باشد بنابراین احتمال خرید 100 دلار به نظر می رسد خوب است.

با این حال، اگر جفت ارز EURUSD در یک جلسه معاملاتی نوسان خیلی زیادی داشته باشد، ممکن است باینری به دلیل سطح بالاتری از عدم اطمینان در پایین تر از 90 معامله شود. زمانی که عدم اطمینان در بازار وجود دارد، قیمت گذاری باینری به سمت 50 تغییر خواهد کرد؛ زیرا هزینه اولیه شرکت کنندگان باینری با توجه به چشم انداز بازار، به همان اندازه براورد می شود.

به سادگی می توان گفت که قیمت باینری آپشن فوق می تواند به عنوان چیزی باشد که بازار در عقل و منطق عرضه و تقاضای آن احتمال احتمال وقوع رویداد در باینری آپشن را نشان می دهد. در این مثال جفت ارز EURUSD بالاتر از 1.38 در تاریخ انقضا خواهد بود.

مهم است که تأکید کنیم که باینری آپشن های موجود در Nadex در طول روز بازار، قابل فروش می باشند. از طرف خریدار یا فروشنده هیچ تعهدی برای حمل موقعیت تا زمان انقضا وجود ندارد. این باعث می شود باینری آپشن ها یک وسیله ی تجاری برجسته و انعطاف پذیر باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا