آموزشبرآورد هزینه و مخارج

صندوق I-Q شماره 6: مخارج و هزینه ها

پیدا کردن کیفیت سرمایه گذاری در یک صندوق سرمایه گذاری مشترک حقیقت غیر قابل انکار است

صندوق I-Q شماره 6: مخارج و هزینه ها

یکی از مهمترین معیارها برای پیدا کردن کیفیت سرمایه گذاری در یک صندوق سرمایه گذاری مشترک، حقیقت غیر قابل انکار است که صندوق های کم هزینه از بودجه پر هزینه استفاده می کنند. این ساده است. از لحاظ ترین این مفهوم در عمل، سرمایه گذاران صندوق های سرمایه گذاری باید:

1.اجتناب از بودجه با هزینه های فروش (بار) و هزینه 12b-1. صندوق ها را با نسبت هزینه های پایین و مقرون به صرفه تر انتخاب کنید.

علاوه بر اضافه کردن هزینه اولیه به سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در یک صندوق با یک بار هزینه “پنهان” را متحمل می شود. برای نشان دادن این که چگونه این اتفاق می افتد، اجازه دهید دو سرمایه گذاری صندوق متفاوت را مقایسه کنیم. صندوق XYZ و صندوق ABC از همه جهات شبیه هستند، با این تفاوت که XYZ دارای هزینه فروش 5.75٪ و ABC بدون بار است.

کسر بار 5.75٪ (575 دلار) از سرمایه گذاری اولیه 10،000 دلار در XYZ، 9،245 دلار برای ترکیب با نرخ 8 درصد اجرا می شود. با صندوق بدون بار ABC، ترکیب کامل 10،000 دلار با همان نرخ می شود. تفاوت در بازده کل ترکیب شده بین صندوق XYZ و صندوق ABC برای دوره های زمانی مشخص شده، 1،241 دلار، 2680 دلار و 5786 دلار است که همه به نفع ABC است. به روش دیگر، سرمایه گذاری در XYZ، به دلیل مبلغ اولیه سرمایه گذاری اولیه با تخفیف پایین (9،425 دلار)، هزینه سرمایه گذار را در “هزینه پنهان” برابر با بازده کل ترکیب شده است.

معیار کیفیت سرمایه گذاری صندوق با نسبت هزینه کم یک نتیجه به خوبی ثابت شده از تعدادی از مطالعات پژوهش سرمایه گذاری است. با توجه به تحقیقات مالی شرکت Financial Research Corporation (FRC)، نه تنها نسبت هزینه بهترین پیش بینی کننده عملکرد است، بلکه تنها پیش بینی کننده آماری قابل اعتماد است. پل فرل MarketWatch در ژوئیه 2005 گزارش یک مطالعه اخیر FRC را تکمیل کرد:

FRC یازده مورد معیار برای سرمایه گذاران مورد استفاده قرار می گیرد برای انتخاب وجوه: رتبه Morningstar، عملکرد گذشته، نسبت گردش مالی، اندازه دارایی، نسبت هزینه، اداره مدیریت و فروش خالص، و همچنین چهار اقدامات خطر / نوسان – انحراف استاندارد، آلفا، بتا و نسبت شارپ است. تحقیقات FRC نشان می دهد که نسبت هزینه، پیش بینی کننده ترین قابل اعتماد است.

با توجه به FRC، وجوه با هزینه های عملیاتی کم، عملکرد تقریبا در حد متوسط را در تقریبا تمام دوره های زمانی ارائه می دهد. معیارهای دیگر ثابت می کنند که پیش بینی های غیر قابل اعتماد از نظر آماری – از جمله رتبه بندی ستاره های محبوب Morningstar و نسبت شارپ، متغیرهای پاداش در برابر سرمایه گذاری را محاسبه می کنند.

2.با توجه به هزینه های فروش و هزینه های 12b-1 و وجود هزینه های کم و نسبت ارزش افزوده نمونه کارها، کیفیت سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری مشترک با افزایش هزینه ها و هزینه های صندوق های متقابل افزایش می یابد. بودجه کم هزینه از بودجه های با هزینه بالا فراتر می رود.

برای کمک به خوانندگان، مقداری کم در نسبت هزینه ها را بیاموزیم، بیایید به بعضی از میانگین ها با مقادیر صندوق های وسیع نگاه کنیم به عنوان Morningstar FundInvestor در آمار پایان سال 2005 که برای 500 صندوق قابل ترید جانی است نگاهی بیاندازیم.

بیشترین سهام با ارزش ترین سهام داخلی، نسبت هزینه ای در حدود 1٪ را دارند. صندوق های کم درآمد کم دارای 0.75 درصد بیا کمتر خواهند بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا