آموزشآموزش باینری آپشن

چگونه ترید با باینری آپشن را شروع کنیم؟

افتتاح حساب آن آسان است

چگونه ترید با باینری آپشن را شروع کنیم؟

تجارت باینری آپشن در Nadex که اولین و بزرگترین CFTC رگوله ی باینری آپشن در ایالات متحده است، تجارتی امن، آسان و حرفه ای را برای تریدر ها به ارمغان می آورد.

افتتاح حساب آن آسان است. برنامه حساب کاربری Nadex به صورت آنلاین انجام می شود و می تواند به سرعت در 6 دقیقه تکمیل شود. تمام معاملات Nadex به خودی خود هدایت شده است، بنابراین نیازی به یک کارگزاری وجود ندارد.

همه ی اعضای Nadex، از جمله شرکت کنندگان، سرمایه گذاران، معامله گران و سازندگان بازار، دسترسی مستقیم به مبادله را دارند تا Nadex به عنوان منطبق کننده ی تمام خریداران و فروشندگان عمل کند. Nadex یک صرافی خود اصلاح است که با قوانین CFTC مطابقت دارد. همانطور که مبادلات توسط CFTC هدایت می شود، تمام سپرده های اعضای صندوق با Nadex در حساب های بانکی جداگانه برای حفاظت از وجوه اعضای آن برگزار می شود. تمامی سپرده های اعضای صندوق با Nadex در حساب های بانکی جداگانه برای حفظ وجوه اعضای آن نگهداری می شود. برای باز کردن حساب Nadex شما نیاز به یک آدرس ثابت مسکونی ایالات متحده، شماره امنیت اجتماعی و حساب بانکی ایالات متحده دارید. همه این اطلاعات در امنیت کامل نگهداری می شود.

کمیسیون معاملات 0.90 دلار قرارداد با قیمت 9 دلار در هر تجارت است. هزینه پرداخت نیز 0.90 دلار برای هر قرارداد با همان 9 دلار سرمایه است. هیچ هزینه ای برای باینری هایی که در زمان انقضا out of the money می شود اعمال نمی شود.

برای واریز وجه به حساب، روش الکترونیکی (e-check) بهترین است. شما همچنین می توانید به طور مستقیم از موسسه مالی ایالات متحده نیز پول را به صورت مستقیم واریز کنید. برای انتقال مبلغ های 5000 و یا بیشتر از آن، شما برای هر هزینه انتقال اعتباری با محدودیت 20 دلار برای هر انتقال و چهار بار انتقال در هر ماه دریافت خواهید کرد.

چک های کاغذ قدیمی نیز کار می کند و باید به Nadex پرداخت شود و به آدرس زیر ارسال شود: North American Derivative Exchange Inc. 311 South Wacker Drive, Suite 2675, Chicago, Illinois 60606.

در حالی که نیازی به داشتن حداقل موجودی برای نگهداری وجود ندارد، سپرده اولیه حداقل 100 دلار برای ایجاد عضویت شما لازم است.

برای برداشت وجوه خود، می توانید به پلت فرم معاملاتی وارد شوید و یک فرم درخواست را پر کنید. تمام برداشت ها به حساب بانک مبدأ ارسال می شود و تا 3-5 روز کاری زمان می برد. به صورت متناوب، شما می توانید درخواست انتقال سیمی را که پول شما را در یک روز کاری در حساب شما سپرده گذاری می کند استفاده کنید. کمیسیون 25 دلار برای انتقال سیمی وجود دارد.

هزینه های تنظیم حساب، هزینه های پلت فرم معاملاتی یا هزینه های غیرفعال وجود ندارد.

بهترین روش برای آشنا شدن کامل با Nadex و استفاده های فراوان از باینری آپشن، باز کردن یک حساب کاربری «نسخه ی نمایشی» در پلت فرم Nadex آزاد است. این به شما این امکان را می دهد که تجارت باینری را بدون خطر و بدون هزینه تجربه کنید. هیچ هزینه ای برای باز کردن یک حساب آزمایشی وجود ندارد و به هیچ وجه شما مجبور به بازکردن یک حساب کاربری فعال مالی نیستید.

در حساب آزمایشی Nadex شما یک پلت فرم را می بینید که در هر صورت برای ذخیره حساب شناخته شده است، به جز اینکه مبلغ نقدی که در گوشه سمت چپ نشان داده شده است، ساختگی است.

شما می توانید محبوب ترین آپشن های معاملات باینری در روز را مشاهده کنید. یک لیست از بازارهایی که دنبال میکنید، موقعیتهای معاملاتی باز، تاریخ سفارش و یک مقدار زمان واقعی سودآوری حساب دمو را مشاهده می کنید.

برای ورود به یک موقعیت، باینری آپشن را که بیشتر به دیدگاه بازار شما مناسب است، انتخاب کنید. برای خرید، بر روی پیشنهاد های نمایش داده شده روی صفحه کلیک کنید و برای فروش بر روی پیشنهاد کلیک کنید.

شما مجبور نیستید که قیمت پیشنهاد شده را بپردازید یا در قیمت پیشنهاد شده بفروشید، اما ممکن است به جای آن یک سفارش محدود را در هر قیمت که میخواهید وارد کنید. منظور از محدودیت بدین معنی است که شما تحت محدودیت نشان داده شده خود را پرداخت نخواهید کرد.

علاوه بر این، شما می توانید سفارش روزانه را انجام دهید، به این معنی که اگر در پایان جلسه معاملاتی روز آن را پر نکنید، سفارش لغو خواهد شد. به طور خلاصه شما می توانید یک GTC یا “Til Cancel Taken” را سفارش دهید، که تا زمانی که پر شده یا لغو شود، باقی می ماند. به طور خلاصه شما می توانید یک GTC یا “Til Cancel Taken” را سفارش دهید و تا زمانی که پر شده یا لغو شود، باقی می ماند.

برای مثال، با نگاهی به جفت ارز AUDUSD با قیمت 9260 که امروز در ساعت 3 بعد از ظهر منقضی می شود، می بینیم که bid بازار 49 ask آن 53 است. اگر بخواهید این باینری آپشن را در 10 خریداری کنید اما نه در قیمت تعیین شده 53، روی 53 کلیک کنید و وقتی که بلیط سفارش نمایش داده می شود، حجم 10 را تغییر دهید و قیمت را به 51 تغییر دهید و ارسال کنید.

در حال حاضر در جعبه سفارشات کاری شما قرارداد (AUDUSD) با تاریخ انقضای (4/7/14 3PM)، حجم سفارش (10)، آخرین قیمت فروش آپشن و قیمت پیشنهادی جفت ارز است.

اگر سفارش پر شده باشد، اکنون یک موقعیت باز است که در کادر Open Position ظاهر می شود. اگر شما این باینری آپشن را 10 بار در 51 دلار خریداری می کنید، شما 510 دلار را برای بدست آوردن مبلغ 490 دلار ریسک می کنید.

شما می توانید موقعیت را در هر نقطه ای از طول عمرش ببندید. اگر بلافاصله در یک دستور بسته شدن برای خرید آپشن 10 بار در 71 دلار وارد کنید، میتوانید مبلغ 200 دلار (شامل هزینههای مبادله) را به دست آورید.

با استفاده از حساب آزمایشی ساده و شفاف ، راه ایده آلی برای غوطه ور شدن در آپشن هلی دودویی است تا زمانی که به سطح راحتی رسیده اید تا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید حساب واقعی Nadex را باز کنید یا خیر.

معاملات آتی، آپشن ها و معاملات سوآپ شامل ریسک است و ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا