آموزشبرآورد هزینه و مخارج

امتیاز دهی اطلاعات مخارج و هزینه های صندوق

گزارش صندوق داراي داده های مربوط به نسبت هزینه های چند ساله و اطلاعات مربوط به بار و هزینه ها است

امتیاز دهی اطلاعات مخارج و هزینه های صندوق

گزارش صندوق Morningstar و Value Line داراي داده های مربوط به نسبت هزینه های چند ساله و اطلاعات مربوط به بار و هزینه های 12b-1 است. در مورد دوم، شما باید کمی برای آن در گزارش Morningstar جستجو کنید. پس از “Dist.” در پایین صفحه گزارش ظاهر می شود.

گزارش Value Line بهترین مقایسه نسبت هزینه را ارائه می دهد. در خط زیر یک نسبت هزینه تاریخی صندوق، خط ارزش نشان می دهد که هزینه های صندوق نسبت به میانگین آن در مقیاس چند ساله مقایسه می شود. میانگین رده بندی برابر است 1. رقم بیش از 1 نشان می دهد که صندوق دارای هزینه های بالاتر از متوسط است، در حالی که یک رقم زیر 1 نشان دهنده هزینه های نسبتا پایین است:

این ورودی است که ما باید در صندوق امتیاز سرمایه گذاری صندوق برای تجزیه و تحلیل هزینه ها و هزینه های صندوق های متقابل، تکمیل کنیم:

در جستجوی کیفیت سرمایه گذاری بالا در حوزه هزینه ها و هزینه های صندوق، ترجیح می دهم هیچ فروش یا توزیع به اصطلاح توزیع (12b-1) را پیدا نکنیم. در حالت مطلوب، سرمایه گذاران باید یک صندوق را با نسبت هزینه به مراتب پایین تر از رده خود و میانگین همکار گروه، با روند در طول پنج سال گذشته است که نگه داشتن پایدار و یا بهتر است، کاهش یافته است. در “تجزیه و تحلیل خلاصه”، تنها هزینه های کم و یا کمتر از حد متوسط هزینه می شود و هزینه ها مورد توجه قرار می گیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا