آموزشآموزش فارکسابتدایی

میانگین متحرک crossover برای ورود به معاملات

نحوه استفاده و مزایا

میانگین متحرک crossover برای ورود به معاملات

تا کنون، شما می دانید که چگونه می توانید روند را با ترسیم برخی از میانگین های متحرک در نمودارهای خود تعیین کنید. شما همچنین باید بدانید که میانگین متحرک می تواند به شما کمک کند که تعیین کنید که روند چه زمانی نزدیک به اتمام است و کی می خواهد معکوس شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دو مقیاس متحرک در نمودار خود قرار دهید. و منتظر یک میانگین متحرک متقاطع باشید. اگر میانگین های متحرک یکدیگر را قطع کردند، می تواند نشاندهنده ی این امر باشد که روند به زودی تغییر می کند و به شما این امکان را می دهد تا ورودی بهتری را دریافت کنید.

با داشتن یک ورودی بهتر، شما فرصت برای خرید پیپ دارید.

میانگین متحرک crossover برای ورود به معاملات میانگین متحرک ساده SMA

بیایید نگاه دیگری را در نمودار روزانه دلار/ین برای کمک به توضیح حرکت متوسط معاملات متقاطع بیاندازیم. از حدود آوریل تا جولای، این جفت ارز در روند صعودی خوبی قرار داشت و در حدود 124.00 به بالاترین نقطه ی خود رسید، قبل از اینکه به آرامی به پایین نزول کند.

میانگین متحرک crossover برای ورود به معاملات میانگین متحرک نمایی در بورس

در اواسط ماه جولای، می بینیم که 10 SMA 20، SMA را قطع کرده است. و بعد چه اتفاقی افتاد؟ روند نزولی خوب! اگر شما در تقاطع میانگین های متحرک فروش (short) انجام داده اید، تقریبا برای خود یک هزار پیپ ساخته اید!

مطمئنا، هر تجارت یک برنده 1000 پیپی ، یک برنده صد پیپ یا حتی یک برنده 10 پیپ نخواهد بود. یک تجارت می تواند یک بازنده باشد، به این معنی است که شما باید مواردی چون جایی که باید توقف ضرر را تعیین می کنید و یا چه زمانی سود نصیبتان می شود را در نظر بگیرید.

شما فقط نمیتوانید بدون برنامه بپرید وسط بازار معاملات! آنچه که برخی از معامله گران انجام می دهند این است که آن ها موقعیت خود را پس از آنکه یک متقاطع جدید ساخته شده یا زمانی که قیمت برخلاف موقعیت یک مقدار از پیش تعیین شده پیپ ها حرکت می کند، می بندند.

این همان چیزی است که هاک در سیستم HLHB خود دارد. او هنگامی که یک متقاطع جدید ساخته شده است، به وجود می آید. اما همچنین یک دستور توقف ضرر 150 دلاری را نیز دارد.

دلیل آن این است که شما نمی دانید چه زمانی متقاطع بعدی بوجود خواهد آمد. اگر بیش از حد صبر کنید، ممکن است صدمه ببینید!

یک چیز باید به آن توجه داشته باشید این است که در حالی که آنها به زیبایی در یک محیط بی نظیر و یا در حال توسعه کار می کنند، هنگامی که قیمت در حال تعویض هستند، به خوبی کار نمی کنند. شما با چندین سیگنال متقاطع برخورد می کنید و ممکن است بارها متوقف شوید قبل از اینکه روند را بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا