آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال سوم

چرا معامله گران فارکس نیاز به یک طرح تجاری دارند؟

ساده تر کردن معاملات ترید

چرا معامله گران فارکس نیاز به یک طرح تجاری دارند؟

اگر شما بدون یک طرح تجاری ترید می کنید، بهتر است بدانید که داشتن یک طرح تجاری معاملات شما را ساده تر خواهد کرد.

به زمانی فکر کنید که از یک دستگاه GPS استفاده می کنید.

شما دقیقا وارد جایی که می خواهید می شوید. جی پی اس به شما نشان می دهد که دقیقا کجا هستید و مشیر دقیق رسیدن بع مبدا را به شما نشان می دهد.

شما می توانید به طور مداوم در GPS خود چک کنید تا ببینید آیا هنوز در مسیر درست هستید یا خیر. هنگامی که یک بار اشتباه می کنید، GPS آن را می فهمد، تنظیمات را دوباره انجام می دهد و شما را به سمت درست هدایت می کند.

یک برنامه تجاری GPS شما است. این به شما نشان می دهد که در حال حاضر به عنوان یک معامله گر کجا هستید و در رسیدن به مقصد به شما کمک می کند.: سودآوری استوار.

معامله گران فارکس  اموزش فارکس به زبان فارسی pdf

مسافرت بدون GPS، ایده هوشمندانه ای نیست. شما نمی دانید که چگونه به مقصد خود برسید و این احتمال بسیار زیاد است که شما مانند یک مرغ سر کنده رانندگی کنید.

شما احتمالا فکر می کنید که می توانید از یک شیء باستانی به نام “نقشه” استفاده کنید، اما ما اصلا نمی دانیم که این چی هست. لطفا پیشنهادات نامناسب را دوباره مطرح نکنید.

معامله بدون یک طرح تجاری مانند رانندگی بدون GPS است – یک ایده ی بد.

شما در حال تلاش برای رسیدن به این سرزمین متعهد به نام “سود متعارف” هستید، اما از آنجا که شما هیچ راهی برای دانستن این که آیا در مسیر درستی هستید یا خیر، احتمالا بالاخره حساب خود را از بین می برید.

با یک برنامه تجاری، می توانید بهمید که در مسیر درست هستید یا خیر.

شما یک چارچوب برای اندازه گیری عملکرد تجاری خود خواهید داشت. و درست مانند GPS، شما قادر به نظارت بر آن به طور مداوم هستید. این امر به شما اجازه می دهد تا شما با احساسات و استرس کمتری تجارت کنید.

یک معامله گر کابوی نباشید!

بدون یک برنامه تجاری، این تقریبا غیر ممکن خواهد بود. در عوض شما یک “معامله گر کابوی ” خواهید بود، تیراندازی از مفصل ران، ترید با شلوار شلوار، تکیه بر بزهایتان، حدس یا سیگنال از غریبه ها.

این تجارت نیست – این قمار است!

معامله گران فارکس برنامه ی تجاری فارکس در بورس سهام

هر زمان که ترید می کنید، احتمالا شما با چشمانی گریان، عصبی و احساسی خواهید خوابید زیرا حساب کاربری Rollercoaster خود را در روان خود شکسته اید. (خیلی دشوار است، اما ما فکر می کنیم تصویر را دریافت می کنید).

درست همانطور که از یک GPS استفاده می کنید تا هر مسیری را که طی کنید را بدانید و پیشرفت انجام شده را قضاوت کنید، برنامه معاملاتی شما تعریف می کند که شما به طور پیوسته سودمند شوید و به شما می گوید که آیا در مسیر هستید یا خیر.

مهمتر از همه این است که اگر شما در تجارت افتضاح هستید (و مطمئنا در ابتدا اینگونه خواهید بود)، اکثر شما می دانید که این تنها به دو دلیل است: ی در برنامه تجارت شما مشکلی وجود دارد یا شما برنامه ی تجاری خود را دنبال نمی کنید.

اگر بدون یک برنامه معامله می کنید، غیرممکن است بدانید که شما راه درست را از اشتباه تشخیص دهید.

شما هیچ راهی برای ارزیابی نتایج خود ندارید، بنابراین شما هرگز نمی دانید که چگونه افتضاح بودندر ترید را متوقف کنید.

ما نمی توانیم بر این به اندازه کافی تاکید کنیم …

“اگر شما موفق به برنامه ریزی نشده اید،در حال حاضر برای شکست برنامه ریزی کرده اید.”

بدیهی است، یک طرح تجاری موفقیت را تضمین نمی کند، اما یک طرح خوب که دنبال شود، به شما در ماندن طولانی تر در بازی فارکس نسبت به معامله گرانی که طرح تجاری ندارند کمک خواهد کرد.

معامله گران فارکس استراتژی سودده فارکس

بقا بهتر از شکست است و این باید اولین هدف شما به عنوان یک معامله گر تازه وارد باشد.

به یاد داشته باشید، 90٪ معامله گران جدید آن را انجام نمی دهند. شما می خواهید قسمتی از “10٪” خاصی باشید که این کار را انجام می دهد.

شما احتمالا فکر می کنید، “یه حیله! طرح تجاری، من می توانم بخشی از آن 10٪ بدون یک طرح تجاری باشم!

ممکن است وسوسه آمیز باشد که مثل یک کابوی ترید کنید، اما اگر برنامه های تجاری را به روشنی تعریف نکنید و به اندازه کافی نظارت لازم را نداشته باشید که به طور پیوسته آنها را دنبال کنید، به عنوان یک معامله گر، مشکلی زیادی را خواهید داشت.

بدون طرح تجاری هیچ شانسی نخواهید داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا