آموزشبرآورد هزینه و مخارج

مخارج و هزینه ی صندوق ها

در زمینه صندوق های متقابل، هزینه ها به سرمایه گذار بلند مدت اهمیت فراوانی می رساند

مخارج و هزینه ی صندوق ها

در زمینه صندوق های متقابل، هزینه ها به سرمایه گذار بلند مدت اهمیت فراوانی می رساند. سایر چیزهایی که برابری را به وجود می آورند و سبب هزینه های پایین تر می شوند، بازده بالاتر است. “جان ببل،” نگرانی در مورد صندوق های متقابل: چشم اندازهای جدید برای سرمایه گذاران هوشمند “(1994)

اگر شما این فرصت را داشته باشید تا در میان سرمایه گذاری های حرفه ای به دنبال در یکی از مهمترین کیفیت سرمایه گذاری که در یک صندوق سرمایه گذاری مشترک دنبال می شود، یک رای کسب کنید، این نتیجه به آسانی موقعیت آقای Bogle را تایید می کند که او از زمانی که گروه Vanguard Group را تاسیس کرد، دفاع کرد. او به سادگی اظهار داشت، هزینه ها بازده سرمایه گذاری را کاهش می دهد. در حالی که غیرممکن است تمامی هزینه های مربوط به بودجه را از بین ببریم، ممکن است و در محیط سرمایه گذاری کم بازده برای اجتناب از برخی و به حداقل رساندن دیگران، در این دهه ضروری است.

بنابراین اجازه دهید نگاهی جامع به تمام خرج ها و هزینه های مربوط به سرمایه گذاری صندوق های متقابل داشته باشیم و شاخص های کلیدی را در ساختار هزینه صندوق ها بالا ببریم که امتیاز را را در صندوق ها بالا می برد و منجر به سرمایه گذاری در صندوق هایی با سرمایه گذاری کم هزینه تر می شود.

اساسا چهار جزء اصلی از ساختار کلی هزینه صندوق های سرمایه گذاری مشترک وجود دارد: هزینه های فروش، نسبت هزینه ها، کمیسیون های معاملات و هزینه های بازپرداخت. درک درستی از این هزینه ها و تأثیر آنها بر عملکرد صندوق در تصمیم گیری های سرمایه گذاری آگاهانه بسیار مهم است.

هزینه های فروش

در میان دیگر ویژگی های متمایز، صندوق های متقابل با هزینه خرید (بار) یا بدون هزینه فروش (بدون بار) به دست می آیند. صندوق های سرمایه گذاری مشترک با هزینه خرید (load) یا بدون هزینه خرید (load) به دست می آیند. اگر یک load وجود داشته باشد، شارژ می تواند تا 8٪ باشد، اگر چه به نظر می رسد که محدوده 3-5-75٪ رایج ترین است. این هزینه توسط سرمایه گذار (خریدار صندوق) به فروشنده (واسطه مالی مانند یک شرکت کارگزاری، شرکت بیمه، برنامه ریز مالی یا مشاور سرمایه گذاری) برای خدمات ارائه شده پرداخت می شود. شارژ از مقدار سرمایه گذاری شده کسر می شود.

صندوق های سرمایه گذاری مشترک بدون load توسط شرکت های صندوق به طور مستقیم به سرمایه گذاران ارائه می شوند یا به واسطه واسطه های مالی که با خریدار بابت هزینه ساعتی یا درصد از دارایی ها، به سرمایه گذاران فروخته می شوند، موافقت می کنند. در این مورد، هزینه خرید درگیر نیست، و سرمایه گذار به طور کامل پول خود را به سرمایه گذاری می کند که توسط یک صندوق فدرال بدون مالیات تأمین می شود. در این مورد، هزینه خرید درگیر نیست و سرمایه گذار به طور کامل پول خود را سرمایه گذاری می کند که توسط یک صندوق بدون مالیات تأمین می شود.

پنج جنبه عمومی بحث در مورد load و no-load وجود دارد:

1.سرمایه گذاران صندوق قطعا باید درک کنند که load یک کمیسیون فروش است که به یک واسطه مالی و نه شرکت صندوق پرداخت می شود. این موضوع سرمایه گذاری توسط مدیریت صندوق را افزایش نمی دهد. از سوی دیگر، واسطه های مالی از هزینه های خود به عنوان معافیت منصفانه برای خدمات مشاوره سرمایه گذاری که به سرمایه گذاران ارائه می دهند، دفاع می کنند. از سوی دیگر، واسطه های مالی از هزینه های خود به عنوان غرامت منصفانه برای خدمات مشاوره سرمایه گذاری که به سرمایه گذار ارائه می دهند دفاع می کنند.

2.صندوق های کسب و کار load دارایی مواردی هستند که کمی برای سرمایه گذاران پیچیده است، با گیج کردن آنها با انواع مختلف سهام کلاس A، A، B و C. خلاصه، این به سادگی نشان دهنده سه روش مختلف برای استفاده از هزینه های فروش است. با سهام A شما زودتر پرداخت می کنید و با B در انتها این کار را می کنید. با هزینه سهام C، “سطح بارگذاری” نامیده می شود، هزینه های سال به سال معمولا بالا است اما در طول زمان گسترش می یابد.

3.Load های صندوق در محاسبه نسبت هزینه صندوق های سرمایه گذاری مشترک شامل نمی شود و بنابراین هزینه اضافی برای سرمایه گذاری در بودجه load در نظر گرفته می شود.

4.رکورد تاریخی طولانی در صندوق های سرمایه گذاری مشترک نشان می دهد که تفاوت کل در عملکرد بازده کل وجوه load و بدون load وجود دارد.

5.شرکت کنندگان کارکنان در یک برنامه تعریف شده، طرح بازنشستگی حمایت شده از شرکت، مانند یک 401 (k) و مانند آن، به طور کلی نیازی به بارگیری نیست. در اغلب موارد، این طرح های بازنشستگی از پرداخت هزینه های فروش خود در مورد گزینه های سرمایه گذاری صندوق خود اجتناب می کنند.

نسبت هزینه

نسبت هزینه صندوق های سرمایه گذاری مشترک به جای یک نوع هزینه نتیجه محاسبات است. شمارنده نسبت مجموع مخارج اداری و عملیاتی است؛ معدنچی آن به طور متوسط دارایی های صندوق است این به عنوان یک درصد بیان می شود – پایین تر بهتر است – و شاخص کلیدی کیفیت سرمایه گذاری صندوق است.

به طور کلی شرایط عملیاتی، دارایی های سهام گران تر از اوراق قرضه هستند، صندوق های بین المللی گران تر از صندوق های داخلی هستند و صندوق های کوچک و متوسط نیز گرانتر از صندوق های سرپوشیده هستند.

بزرگترین جزء هزینه های عملیاتی صندوق، هزینه ای است که به مشاوران سرمایه گذاری یا مدیران آن پرداخت می شود. صندوق همچنین باید برای حسابداری، مالیات، هزینه های حقوقی و هزینه های حسابداری و حسابرسی پرداخت کند.

علاوه بر این هزینه های عملیاتی معمول، بعضی از وجوه نیز هزینه بازاریابی یا توزیع را معمولا به عنوان هزینه 12b-1 نامگذاری می کنند. اگر این هزینه پرداخت شده است، بر خلاف هزینه فروش سهام صندوق، در هزینه های عملیاتی صندوق، که هزینه های عملیاتی در نظر گرفته نمی شود، شامل می شود. در روزهای ابتدایی صنعت صندوق های متقابل، مقرره در مقررات اجازه پرداخت هزینه های تبلیغاتی برای کمک به توسعه فعالیت صندوق های متقابل را امکان پذیر می سازد. حداکثر هزینه مجاز 12b-1 سالانه 1٪ از دارایی های صندوق است. برای در نظر گرفتن یک صندوق بدون load ، شارژ سالانه 12b-1 نباید بیش از 0.25٪ باشد.

بسیاری از ناظران صندوق بین المللی پول این نوع هزینه را توجیه می کنند. با افزایش محبوبیت صندوق های متقابل، چقدر “ارتقاء” واقعا ضروری است؟ امروز، هزینه 12b-1 تقریبا به طور انحصاری برای پاداش واسطه ها برای فروش سهام صندوق استفاده می شود. حرکتی برای حذف هزینه وجود دارد، اما صنعت صندوق به طور کلی در مقابل تغییر است.

در نهایت، به نظر می رسد که برای برخی از سرمایه گذاران صندوق های متقابل روشن نیست که چگونه هزینه های عملیاتی پرداخت می شود. پاسخ ساده این است که هر آنچه که در هزینه عملیات صندوق در نظر گرفته شده است بر علیه دارایی های تحت مدیریت اداره می شود. به عبارت دیگر، سرمایه گذاران این صندوق صورت حساب را پرداخت می کنند. این چگونگی کاهش هزینه های سرمایه گذاری است.

هزینه های نامرئی

کارشناسان سرمایه گذاری بر این باورند که کمیسیون های کارگزاری می توانند به میزان 0.15٪ به هزینه سالانه صندوق اضافه کنند. با این حال، این هزینه ها در هزینه های صندوق محاسبه نمی شوند. به نظر می رسد که آنها به تعریف هزینه عملیاتی بستگی دارند، اما، امروزه، در نظر گرفته نشده اند.

هزینه بازپرداخت

این گزینه برای جلوگیری از تایمر های بازار، تعداد بیشتری از صندوق های متقابل، هزینه های تخت، معمولا 1٪، در برداشت (سهام بازخرید) ساخته شده در یک دوره زمانی مشخص است، طراحی شده. به طور کلی، هزینه های بازپرداخت در مدت یک سال یا کمتر پس از تاریخ خرید اولیه سرمایه گذار در حال اجرا هستند. اگر سرمایه گذار هستید (به عنوان مثال در بلند مدت)، به عنوان مخالفت با یک دلالان (برای کوتاه مدت و در کوتاهمدت)، این نوع هزینه ها بر سرمایهگذاری صندوق شما اثر نخواهد گذاشت.

همچنین به یاد داشته باشید که یک صندوق متقابل یک کسب و کار است و به دنبال بازگشت سود قانونی به صاحبان آن است. کسب و کار صندوق بسیار سودآور است. به این ترتیب، سرمایه گذاران باید از آن دسته از وجوه استفاده کنند که یک عمل کم سود را انجام می دهند و منافع خود را با سرمایه گذاران برای روابط برنده در نظر بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا