آموزشمدیریت سرمایه

امتیاز دهی به دادهای صندوق سرمایه گذاری مشترک

این صندوق ها با یک مدیر انفرادی امتیاز بسیار مثبت به یک مسابقه عملکردی

امتیاز دهی به دادهای صندوق سرمایه گذاری مشترک

این ورودی است که ما باید برای امتیاز صندوق سرمایه گذاری برای تجزیه و تحلیل مدیریت مالکیت صندوق و ساختار مورد نیاز کامل کنیم.

برای این صندوق ها با یک مدیر انفرادی، امتیاز “بسیار مثبت” به یک مسابقه عملکردی شانزده تا شش ساله می رسد. یک امتیاز مثبت برای یک بازی سه تا پنج ساله، و هر چیزی که کمتر از سه سال باشد، «غیر استاندارد» خواهد بود. برای بودجه های مدیریت شده، حداقل یکی از مدیران شرکت باید بر طبق آن واجد شرایط باشد.

اگر یک مدیر یا مدیران دارای موقعیت سرمایه گذاری سرمایه گذاری در صندوق هستند، این به امتیاز مثبت است. اما، به این دلیل که شرایطی وجود دارد که استفاده از این واجد شرایط را مشکل ساز می کند، نباید بیش از حد بر تحلیل تجزیه و تحلیل مدیریت تاثیر بگذارد.

ارزش خط و Morningstar نام (ها) و تاریخ شروع (ها) و مدیر (ها) را میدهد. گزارش صندوق ارزش Line یک ارزیابی بسیار مفید (1 بالاترین و 5 کمترین) ” امتیاز مدیر” را برای ارزیابی عملکرد ریسک مدیران نسبت به گروه همکار صندوق را فراهم می کند. Morningstar معمولا یک نظر ارزیابی در مورد عملکرد مدیریتی را در بخش “Morningstar’s Take” در گزارش خود ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا