آموزشآموزش فروش در بازار نزولی

نتیجه گیری

فروش استقراضی معمولا می تواند در حساب های حاشیه ای یا مارجین انجام شود

نتیجه گیری

بیایید نکات اصلی را که در این آموزش مطرح شده است خلاصه کنیم:

1.فروشندگان استقراضی امیدوارند که از کاهش قیمت آن دارایی خاص پس از فروش و تا قبل از خرید مجدد آن سود کنند. از آنجایی که پس از کاهش قیمت بایستی بهای کمتری را هنگام خرید مجدد آن دارایی بپردازند.

2.فروش استقراضی معمولا می تواند در حساب های حاشیه ای یا مارجین انجام شود. به دلیل درجه بالاتر از خطر در فروش استقراضی ، فروشنده باید اطمینان حاصل کند که او همیشه دارای سرمایه کافی (یا “حاشیه”) در حساب برای نگه داشتن موقعیت استقراضی است.

3.فروش استقراضی باید همانند ورود به موقعیت اعلام شود. معامله گر باید همچنین اطمینان حاصل کند که حداقل مبلغ سرمایه تعیین شده قبل از فروش استقراضی در حساب حاشیه است. هنگامی که سهام توسط واسطه ی کارگزار “قرض گرفته” یا “تعیین محل” شد، در بازار به فروش می رسد و درآمد حاصل از آن در حساب حاشیه معامله گر سپرده می شود.

4.فروش استقراضی شامل برخی از هزینه های اضافی به غیر از معاملات تجاری – مزایای حاشیه، هزینه های قرض گرفتن سهام، و سود سهام است. علاوه بر این هزينه هاي قابل توجه، خطرات ديگر نيز عبارتند از: خطر فزاينده اي از فشار يا خريد، اين واقعيت که فروش استقراضی برخلاف روند بلند مدت و نسبت بازدهی متضاد است.

5.دو عدد از بزرگترین تغییرات اخیر در مقررات فروش استقراضی ایالات متحده، مقررات SHO و Rule 201 در سالهای پس از “خرابکاری فناوری” 2000-02 و بازار نزولی جهانی در سال 2008-09 اجرا شد. مقررات SHO، که در ژانویه 2005 اجرا شد، به طور خاص به دنبال محدود کردن عملیات فروش استقراضی عادی با تحمیل شرایط ” locate” و ” close-out” به کارگزار و فروشندگان برای فروش کوتاه مدت بود. در ماه فوریه 2010، SEC “Rule of Uptick Alternative” یا Rule 201 را تصویب کرد، که در صورت کاهش یک سهام تا 10٪ در یک روز، فروش کوتاه استقراضی را با ایجاد یک قطع کننده مدار محدود می کند.

6.دو شاخص سودمند برای تحلیل فروش کوتاه مدت فروش، نرخ کوتاه و نسبت بهره کوتاه است.

7.زمان مهم ترین فاکتور در فروش استقراضی است. شانس در زمان های خاص در میان رکود شدید و بازار نزولی و از بین رفتن اصول، زمانی که شاخص های فنی روند نزولی را تایید می کنند و هنگامی که ارزیابی ها بالا می روند بهبود می یابد.

8.سرمایه گذارانانی که مایل به انجام یک دیدگاه نزولی با توجه به سهام یا بخش گسترده تر بازار هستند، دارای گزینه ای برای فروش کوتاه مدت مانند آپشن های موجود و صندوق های سرمایه گذاری (ETFs) هستند.

9.فروش استقراضی خطر کمتری را زمانی در زمانی که دارایی پایه فروخته شده و یا با یک شاخص یا ETF است دارد، از آنجا که خطر از بین رفتن نوسان در آنها به دلیل فشار کوتاه بسیار پایین تر از آن است که برای سهام فردی است. ریسک فروش استقراضی نیز می تواند توسط خرید قرار داد های کاهش یابد تا خطر کوتاه شدن موقعیت بد را بسنجد. این تصویر آ سهام طولانی + استراتژی محافظتی خرید طولانی است.

10.به دلیل خطرات زیادی که دارد، فروش کوتاه باید فقط توسط معامله گران انضباطی که با خطرات کوتاه مدت و مقررات درگیر آشنا هستند استفاده شود. قرار دادن خرید بهتر است برای سرمایه گذار به طور متوسط از فروش کوتاه به دلیل خطر محدود است. به گفته این، فروش کوتاه مدت می تواند یک استراتژی قوی برای حدس و گمان باشد یا در بازار های خرس هج کند.

این تفسیر توسط الویس پیکاردو تهیه شده است که مدیر نمونه کارها با HollisWealth® (بخش Scotia Capital Inc.، یکی از اعضای صندوق حمایت سرمایه گذاران کانادایی و سازمان تنظیم مقررات سرمایه گذاری کانادا) است. این رائه رسمی HollisWealth نیست. دیدگاه ها، از جمله هر توصیه ای که در این ارائه بیان شده اند، از سوی ارائه دهنده هستند و لزوما از فروشنده نیست. تمام سرمایه گذاری ها شامل ریسک و پیش از سرمایه گذاری می شوند، باید با یک حرفه سرمایه گذار، ریسک های خاصی مورد بحث قرار گیرد. ® علامت تجاری ثبت شده از بانک نووا اسکوشیا، تحت مجوز استفاده می شود.

این تفسیر ممکن است حاوی اظهارات پیش بینی شده بر اساس انتظارات و پیش بینی های فعلی در مورد عوامل اقتصادی عمومی آینده باشد. اظهارات پیشین به علت خطرات و عدم اطمینان ذاتی است که ممکن است غیرقابل پیش بینی باشد و انتظارات و پیش بینی های ممکن در آینده نادرست باشد. اظهارات پیشین، تضمین کارآیی آینده نیستند و شما باید از اعتماد بیش از حد به آنها جلوگیری کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا