آموزشآموزش فارکسابتدایی

میانگین متحرک چیست ؟

کمک به پیش بینی قیمت های آینده

میانگین متحرک چیست؟

میانگین متحرک به سادگی یک روش برای ساده کردن استراتژی رفتار قیمت در طول زمان است. “میانگین متحرک” به این معنی است که شما میانگین قیمت پایانی یک جفت ارز را برای تعداد “X” از زمان بدست آورید. در یک نمودار، این گونه به نظر می رسد مانند هر شاخص، شاخص میانگین متحرک برای کمک به پیش بینی قیمت های آینده استفاده می شود.

میانگین متحرک چیست moving average در فارکس بورس و سهام

با نگاه کردن به شیب میانگین متحرک، می توانید جهت بالقوه قیمت های بازار را بهتر تعیین کنید. همانطور که گفتیم، متوسط حرکت عملکرد قیمت را خنثی می کند. انواع مختلفی از میانگین های متحرک وجود دارد و هر یک از آنها دارای سطح هموار مختص خود هستند.

به طور کلی، هرچه میانگین متحرک هموارتر باشد، آهسته تر به حرکت قیمت عکس العمل نشان می دهد و هر چه میانگین متحرک دست خوش تغییرات بیشتری باشد، سریع تر به حرکت قیمت واکنش نشان می دهد. برای ایجاد یک سطح متحرک به صورت صاف و هموار، شما باید قیمت های متوسط بسته (پایانی) را در مدت زمان طولانی دریافت کنید.

در حال حاضر، شما احتمالا فکر می کنید، “زود باشید، بیایید به چیزهای خوب بپردازیم. چگونه می توانم از این برای معاملات استفاده کنم؟”

در این بخش ابتدا باید دو نوع اصلی میانگین متحرک را توضیح دهیم:

  1. ساده
  2. نمایی

ما همچنین به شما آموزش می دهیم که چگونه آنها را محاسبه کنید و خصوصیات مثبت و منفی آن ها را نیز ذکر خواهیم کرد. درست مثل هر درس دیگر، ابتدا باید اطلاعات پایه را بدانید! پس از آنکه توانستیم مهارت های ابتدایی را بدست بیاورید به شما روش های مختلفی برای استفاده از میانگین های متحرک و نحوه ترکیب آنها با استراتژی تجاری خود آموزش می دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا