آموزشآموزش فارکسپیش دبستانی

معاملات با حساب دمو

تنظیم روش های معاملاتی

معاملات با حساب دمو

شما می توانید یک حساب آزمایشی (غیر واقعی) رایگان را با اکثر کارگزاران فارکس باز کنید. این حسابهای “نمایشی” بیشتر قابلیتهای یک حساب واقعی را دارند. اما چرا این حسابها مجانی هستند؟

این به این دلیل است که کارگزار می خواهد شما را با تمام زیر و بم پلتفرم های معاملاتی آن ها آشنا کند و به راحتی معاملات بدون خطر را انجام دهید، بنابراین شما عاشق آن ها می شوید و پول واقعی تان را در اختیارشان قرار می دهید.

حساب آزمایشی اجازه می دهد تا شما ساختار معاملات فارکس را یاد بگیرند و مهارت های معاملاتی و فرآیندهای تجاری خود را با بدون ریسک انجام دهید. بله، درست است، بدون هیچ ریسکی! قبل از اینکه پول واقعی درگیر این کار کنید،شما باید با حساب demo  ترید کنید تا به یک سیستم ثابت و سود آور دست یابید.

معاملات با حساب دمو حساب رییل و آزمایشی در فارکس

یک حساب معاملاتی واقعی را باز نکنید تا زمانی که به طور صحیح در یک حساب کاربری demo سودآوری می کنید. اگر نمی توانید منتظر بمانید تا در یک حساب آزمایشی به سود سازی برسید، جای شکی نیست که در زندگی واقعی و با پول واقعی نمی توانید سودی حاصل کنید. دست کم با حساب demo  از 3 ماه تا 12 ماه ترید کنید.

شما می توانید برای یک سال از پولتان محافظت کنید و آن را از دست ندهید؟ اگر نمیتوانید، پس لطفا این پول را به موسسه خیریه مورد علاقه خود اختصاص دهید یا آن را به مادر خود بدهید و به او نشان دهید هنوز برایتان مهم است.

تمرکز بر یک جفت ارز اصلی

هنگامی که شما برای اولین بار شروع به کار کردن با demo می کنید، اگر روی بیشتر از یک جفت ارز تمرکز کنید کارتان خیلی سخت و پیچیده خواهد بود. به یکی از جفت ارزهای اصلی بچسبید چرا که نقدینگی بیشتری دارند که این بدان معناست که گسترش منسجم تری دارند و درصد لغزش آن ها کمتر است.

به علاوه، در ابتدا شما نیاز دارید تا بر بهبود فرآیندهای تجاری و بر روی ایجاد عادات خوب، تمرکز کنید. شما همچنین نیاز دارید که  محیط های مختلف بازار را تجربه کنید و باید یاد بگیرید که چگونه روش ها و استراتژی های خود را متناسب با تغییر رفتار بازار،عوض کنید.

شما می توانید برنده معاملات ارز باشید، اما همراه با تمام جنبه های دیگر زندگی و البته این کار نیازمند کار سخت، تعهد، کمی شانس و مقدار زیادی صبر و قضاوت خوب است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا