آموزشآموزش فارکسپیش دبستانی

چه زمانی بهترین زمان برای ترید کردن است – جلسات نیویورک

شهری که هرگز نمی خوابد.

چه زمانی بهترین زمان برای ترید کردن است – جلسات نیویورک

درست زمانی که اروپایی ها از استراحت ناهار خود بر می گردند، جلسه ی آمریکا در ساعت 8 صبح به وقت EST با رفتن تریدرها به اداراتشان شروع می شود. جلسات ایالات متحده همانند آسیا و اروپا، یکی از بزرگترین مراکز مالی است که چشم همه بازارها روی آن هاست. ما داریم راجع به شهری حرف می زنیم که هرگز نمی خوابد، شهر دوست داشتنی نیویورک.

چه زمانی بهترین زمان برای ترید کردن است - جلسات نیویورک آموزش فارکس به زبان فارسی pdf

در پایین جدولی از محدوده ی پیپ جفت ارزهای اصلی آورده شده است.

 

 جفت ارز نیویورک
 یورو/دلار  77
 پوند/دلار  68
دلار/ین  34
دلار استرالیا/دلار آمریکا  68
دلار نیوزلند/دلار آمریکا  62
دلار آمریکا/دلار کانادا  67
دلار/فرانک  56
 یورو/ین  72
پوند/ین  77
 دلار استرالیا/ین  71
یورو/پوند  36

این ارزش های پیپ با استفاده از میانگین داده های گذشته محاسبه شده است. توجه داشته باشید که اینها ارزش های مطلق نیستند و بسته به نقدینگی و سایر شرایط بازار ممکن است متفاوت باشد.

در اینجا چند نکته درباره تجارت در جلسه نیویورک باید بدانید:

  • در طول صبح نقدینگی بالا وجود دارد، زیرا با جلسه اروپا تداخل دارد.
  • اکثر گزارش های اقتصادی در نزدیکی آغاز جلسه نیویورک منتشر می شود. به یاد داشته باشید که دلار حدود 85 درصد از معاملات را به خود اختصاص می دهد بنابراین هر زمان که اطلاعات اقتصادی ایالات متحده منتشر می شود، این توانایی بالقوه را دارد که بازارها را حرکت دهد.
  • هنگامی که بازارهای اروپایی فروشگاه را تعطیل می کنند، نقدینگی و نوسانات در بعد از ظهر در ایالات متحده به شدت کاهش می یابد.
  • جنبش بسیار کمی در روز جمعه وجود دارد زیرا تریدرهای آسیایی در کارائوکه آواز می خوانند و تریدرهای اروپایی برای تماشای فوتبال در حال رفتن به بارها هستند.
  • همچنین در روزهای جمعه، در نیمه دوم جلسه، احتمال وقوع تغییرات وجود دارد. زیرا تریدرهای ایالات متحده همه جا را تعطیل می کنند و به استقبال تعطیلات پایان هفته می روند تا خود را در معرض خبرهای آخر هفته قرار ندهند.

کدام جفت ها باید تجارت کنید؟

توجه داشته باشید که یک تن نقدینگی وجود خواهد داشت زیرا بازار های ایالات متحده و اروپایی در همان زمان باز خواهند شد. شما می توانید شرط ببندید که در این شرایط به علت پاسخگویی به مشتریان در بانک ها و شرکت های چند ملیتی سیم های تلفن می سوزد.

این به شما اجازه می دهد تقریبا هر جفتی را به فروش برسانید. اگرچه شما بهتر است به جفت اصلی و فرعی اکتفا کنید تا از این موارد عجیب و غریب جلوگیری کنید. از آنجایی که یک سر میلیون ها معامله دلار می باشد، هر کس به اطلاعات راجع به دلار توجه نشان خواهد داد. اگر این گزارش ها بهتر یا بدتر از حد انتظار باشد، می تواند به طور چشمگیری بازارها را بلرزاند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا