آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال سوم

شما چه نوع معامله گر فارکسی هستید؟

شما چه نوع معامله گر فارکسی هستید؟

چهار نوع اصلی معامله گر اصلی فارکس وجود دارد:

1. اسکالپر

2. تریدر روزانه

3. تریدر توسان

4. تریدر پوزیشن

معامله گر فارکس استراتژی های معاملاتی در فارکس استراتژی ptm

اسکالپر برای چند ثانیه و در طولانی ترین حالت تا چند دقیقه پوزیشن را نگه می دارد. هدف اصلی آنها این است که مقدار بسیار کمی از پیپ ها را هر چند دفعه که می توانند در طول شلوغ ترین روزها، به دست بیاورند.

تریدرهای روزانه معمولا در ابتدای روز، بر اساس تعصب خود انتخاب می کنند و سپس روز را با سود یا زیان به پایان می رسانند. این نوع معامله گران معاملات خود را یک شبه انجام نمی دهند.

تریدر های نوسان برای افرادی هستند که مایل به انجام یک معامله برای چند روز در یک زمان هستند. این نوع تریدر ها نمی توانند نمودارهای خود را در طول روز نظارت کنند، بنابراین آن ها چند ساعت را در شب به تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری تجاری خود به کار ببرند.

معامله گران پوزیشن آن دسته از تریدر هایی هستند که ترید خود را به مدت چند هفته، ماه ها یا حتی سال ها ادامه می دهند. این معامله گران می دانند که تحلیل های اساسی هنگام تجزیه و تحلیل بازار ها عامل اصلی هستند و بنابراین تصمیمات تجاری خود را بر اساس آنها تعیین می کنند.

مهم نیست که چه سبکی را انتخاب کنید، باید اطمینان حاصل کنید که این سبک با شخصیت شما سازگاری دارد.

همیشه تغییر سبک تجارت فارکس می تواند به مشکل منجر شود و یک روش آتش سوزی مطمئن برای لانه ی سگ ها است.

اما اگر شما اسکالپینگ را امتحان کنید و بعد از یک هفته متوجه شوید که خیلی سریع و یا بیش از حد تخلیی است، به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید تا آن را تغییر دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا