آموزشقیمت گذاری آپشننوسان آپشن

معرفی

نوسانات می تواند پیامدهای جدی برای استراتژی های آپشنی داشته باشد

معرفی

یکی از دلایلی که بسیاری از تریدر های تازه کار باینری آپشن شکست می خورند این است که اهمیت نوسانات را به درستی درک نکرده اند. نوسانات می تواند پیامدهای جدی برای استراتژی های آپشنی که در نظر دارند، داشته باشد. بخش بزرگی از سرزنش به علت کتابهای ضعیفی است که در این باره نوشته شده است، بسیاری از آنها استراتژیهای انتخابی را به عنوان مفاهیم منحصر به فرد، ثابت و نه به عنوان ابزاری انعطاف پذیر که باید بسته به بازارها تغییر کند معرفی می کنند.اگر در حات ترید باینری اپشن هستید و نوسانات نادیده می گیرید، احتمالا دیر یا زود با یک سوپرایز بزرگ روبه رو می شوید.

این آموزش به شما نشان می دهد چگونه می توانید موقعیت های بزرگ “آگر” را در نوسانات خود باینری آپشن خود ترکیب کنید. حرکت قیمت پایه می تواند از طریق دلتا (یعنی حساسیت قیمت یک گزینه به تغییرات موجود در سهام اصلی یا قرارداد آینده) کار کند و سپس خط پایین را تحت تأثیر قرار دهد. تغییرات نوسان می تواند این کار را نیز انجام دهد. ما حساسیت آپشن Greek معروف به وگا را نیز کشف می کنیم که بسیاری از معامله گران به طور کامل از آن آگاهی ندارند.

اول فکر کنید، بعد تجارت

سقوط بسیاری از معامله گران آپشنبه این دلیل است که آنها نسبت به آن دسته از استراتژی هایی که به اعتقاد آنها سود سریع و بدون زیان را تحقیق می بخشد، نگاه می کنند. با این حال، در حقیقت، صرف زمان بیشتری برای فکر کردن و زمان کمتر برای تجارت می تواند همه چیز را در پایان آسان تر کند. در عین حال، درس های بهتری برای سرمایه گذاران و معامله گران وجود دارد که درد کمتر از شکست دارد. حتی بهترین معامله گران اشتباهاتی کرده اند که باعث تلفات شده است؛تفاوت بین آن دسته از معامله گرانی که در نهایت موفق بوده اند و کسانی که نمی توانند باشند، این است که چگونه از آن تجربیات استفاده می کنند و یاد می گیرند.

این آموزش به عنوان یک راهنمای عملی برای معامله گران آپشن های معمول برای درک آپشن های متغیر، از جمله خطرات و همچنین پاداش بالقوه طراحی شده است. اول، هر چند، ما نگاهی خواهیم داشت که چرا نوسانات بسیار مهم است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا