آموزشاستراتژی اسپرد آپشن

نتیجه گیری

فروش آپشن اسپرد است که بیشترین پتانسیل را دارد

نتیجه گیری

اگر شما قصد استفاده از اسپرد آپشن ها را داشته باشید، متوجه می شوید که مزایای عمده ای دارند. در واقع، قدرت کامل آپشن به عنوان یک ابزار ترید تا زمانی که درک خوبی از عملکرد اسپرد ها نداشته باشید، واقعا شناخته نمی شود. مهمتر از همه، طرف فروش آپشن اسپرد است که بیشترین پتانسیل را دارد. زیرا شما می توانید از هر دوی کاهش ارزش زمانی و اهرم مانند آپشن طولانی مثل اسپرد مورب استفاده کنید.

مزایای پنهان اسپرد بدهی

حتی هنگام استفاده از اسپردهای بدهی، مزایای پنهان عالی وجود دارد که ممکن است توسط تریدر های تازه کار نادیده گرفته شود. به عنوان مثال، برخی از اسپردهای بدهی اصلی می تواند به شما توانایی ایجاد سود با استفاده از کاهش ارزش زمانی را بدهد و به صورت بالقوه از سمت طولانی مدت سود ببرد.

مزایای استفاده از اسپرد بدهی in the money این است که شما می توانید آپشن کوتاه را با آپشن طولانی مدت in the money به جای نگه داری سهام که خود منجر به ریسک بیشتری میشود، پوشش دهید. عملکرد اسپرد ها بر مبنای کاهش ریسک است. کاهش ریسک که از کاهش پتانسیل پاداش بزرگ تر باشد، ایده آل و به این معنی است که شما یک مزیت تجاری را توسعه می دهید. اسپرد ها این احتمالات را در صورتی که به درستی انجام شوند، ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا