آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال چهارم

نادیده گرفتن اهرم (لوریج)

نادیده گرفتن اهرم (لوریج)

چرا بیشتر معامله گران تازه کار فارکس شکست می خوردند؟

اکثر معامله گران و مدیران پولی فارکس یک مقدار استاندارد لات برای هر 50،000 دلار را در حساب خود ترید می کنند.

اگر آنها یک حساب کاربری مینی را ترید کرده باشند، این بدان معنی است که آنها هر مینی لات 5000 دلار در حساب خود ترید کرده اند.

چند ثانیه به این موضوع فکر کنید.

اگر حرفه ای های فارکس این چنین عمل می کنند، چرا معامله گران فارکس با کمترین تجربه فکر می کنند که می توانند با فروش معادل 100K لات استاندارد با حساب 2000 دلاری یا 10000 مینی لات با 250 دلار میتوانند موفق شوند؟

مهم نیست که کارگزاران فارکس به شما چه می گویند، “حساب استاندارد” را فقط با 2000 دلار یا “حساب مینی” با 250 دلار باز نکنید.

بعضی ها حتی اجازه می دهند که تنها با 25 دلار حساب را باز کنید!

یکی از دلایلی که اخیرا معامله گران جدید شکست خورده اند این نیست که آنها در این کار افتضاح هستند، بلکه به این دلیل است که آن ها سرمایه ی کمی در حسابشان دارند و عواقب و نحوه ی استفاده از اهرم را نمی دانند.

آن قدر حساب خودتان را با اهرم بالا نبرید تا در نهایت شکست بخورید.

توصیه می کنیم حداقل قبل از باز کردن یک حساب ، 100،000 دلار برای یک حساب استاندارد، 1000 دلار برای یک حساب مینی یا حداقل 1000 دلار برای حساب میکرو سرمایه داشته باشید.

البته تنها در صورتی حساب کاربری خود را باز کنید که می دانید واقعا در این کار خوب هستید.

بنابراین اگر شما تنها 60،000 دلار دارید، یک حساب کاربری مینی باز کنید. اگر فقط 8000 دلار دارید، حساب میکرو را افتتاح کنید.

اگر فقط 250 دلار دارید، یک حساب آزمایشی باز کنید و آن را تا زمانی که 750 دلار سود دریافت نکنید نگه دارید و سپس یک حساب میکرو باز کنید. اگر یک دلار دارید، یک شغل پیدا کنید

خوب، لطفا دوباره پاراگراف قبلی را بخوانید و آن را در حافظه خود قرار دهید. فقط به این دلیل که کارگزاران به شما اجازه می دهند یک حساب کاربری را با 25 دلار باز کنید، به این معنی نیست که شما باید این کار را انجام دهید.

به همین دلیل است:

ما اعتقاد داریم که بیشتر معامله گران جدید که حساب معاملاتی فارکس را با حداقل سپرده های بی نظیری که کارگزاران ارائه می دهند باز می کنند، به دلیل این که آنها به طور کامل اصطلاحات “اهرم” و “حاشیه” را درک نکرده اند، شکست می خورند.

این که شما نسبت به اهمیت معاملات با اهرم کاملا آگاه باشید مسئله ی بسیار پر اهمیتی است.

اگر شما درک جامعی از اهرم و حاشیه را نداشته باشید، ما تضمین میکنیم که شما حساب معاملاتی خود را از دست خواهید داد!

ای خدااا باید حساب آزمایشی افتتاح می کردم.

لوریج اموزش استفاده از اهرم در فارکس پی دی اف pdf

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا