آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال سوم

5 دلیل برای نگه داشتن مجله تجاری فارکس

بررسی مداوم معاملات و نگه داشتن مجله تجاری توسط بیشتر معامله گران متخصص

5 دلیل برای نگه داشتن مجله تجاری فارکس

خوب، غم و اندوه کافیه. بیایید فقط بگوئیم که بیشتر معامله گران متخصص، مجله تجاری را نگه می دارند و معاملات خود را به طور مداوم بررسی می کنند.

و شما می دانید که بیشتر معامله گران متخصص فارکس چه هستند؟ حتی اگر بعضی از آن ها اعتراف نکنند …

آنها BALLERS هستند! آنها پول گرفتند. آنها اتومبیل ها را خریدند. آنها لباس خریدند. آنها یخ گرفتند.

ممکن است ما اغراق کرده باشیم، اما فقط کمی.

علاوه بر کمک به شما در سفر خود به وضعیت BALLERS ، مزایای شخصی دیگر برای نگه داشتن مجله تجاری فارکس وجود دارد…

• خودتان و موقعیت تان را در زندگی مشخص کنید.
• نگه داشتن پیشرفت اهداف خود که در برنامه معاملاتی خود تنظیم کرده اید.
• نقاط قدرت و نقاط ضعف خود را در توانایی خود برای اجرا و کنترل توانایی های خود در فشار مشخص کنید.
• ارائه ی خود آموزی و تقویت آن.

مجله تجاری فارکس اموزش طراحی مجله تجاری

این آخرین نقطه احتمالا بسیار مهم است، چرا که هر بازدید کننده جدیدی که از طریق BabyPips.com می آید، مسیری که اکثر معامله گران وال استریت را طی می کنند تجربه نمی کنند.

هرکسی نمی تواند مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای خود را در ریاضیات، علوم رایانه، مهندسی مالی یا هر چیز دیگری به دست آورد، یا به یک موسسه مالی بزرگ یا یک شرکت تجاری اختصاصی برود.

ما همه ” average Joes” هستیم که به طور مداوم از خانه یا جایی که ما بتوانیم یک اتصال اینترنت پیدا کنیم در حال یادگیری هستیم. این به این معنی است که ما یاد می گیریم که چگونه همه را از ابتدا به تجارت تبدیل کنیم و روش های خودمان را توسعه دهیم.

خوشبختانه، به دلیل اینترنت و فروم های معاملاتی فارکس، ما می توانیم با دیگر افراد ذهنی که هر دو تازه و با تجربه هستند، یاد بگیریم و ارتباط برقرار کنیم تا این منحنی یادگیری را کوتاه کنیم.

با این حال، اکثر ما از دسترسی به این مزیت مهم برای یادگیری هر کار یا مهارتی به سرعت و کارآمد دوری می کنیم: مربی یا معلم.

مربی یا معلم وجود دارد تا شما را در هر مرحله از مسیر راهنمایی کند، اشتباهاتتان را به شما نشان دهد، چیزهایی را که خوب پیش رفته اند به شما نشان دهند باعث و نظم و انضباط و عملکرد خوب شما باشد.

برای اکثر معامله گران جدید، مربی گری هر استعداد سخت است. ، بنابراین ما باید به بهترین چیز بعدی را داریم: مربیگری خود با یک مجله تجاری.

یک مجله ی تجارت فارکس که به خوبی نگهداری شده و همراه با جزئیات دقیق است می تواند تقریبا مانند یک مربی باشد که شما را تماشا می کند و به شما در یادگیری آن درس کمک می کند.

ممکن است نگه داشتن یک مجله تجاری خسته کننده و وقت گیر باشد، اما یک معامله گر فارکس اغلب می تواند از تجدید نظر در معاملات خود بیشتر از خواندن یک کتاب یا حتی حضور در یک سمینار تجاری درس یاد بگیرد.

با گذشت زمان، مجله شما با شما رشد خواهد کرد و اگر سوابق دقیقی درباره هر چیز درباره تجارت فارکس خود (از مسائل روانشناختی، محیط بازار، ترفند سیستم، و غیره) داشته باشید، به شما کمک خواهد کرد تا درس های مهم مانند موارد زیر را یاد بگیرید:

• چه رویداد هایی از اخبارها باید نادیده گرفته شوند.
• چقدر بیشتر یا کمتر باید در هر تجارت ریسک کنید.
• هنگامی که شما باید شروع به تجارت کنید و تماشای “داستان های کارداشیان” را متوقف کنید.

همچنین، هر چقدر انضباطی بیشتری با مجله معاملاتی خود داشته باشید، پیشگویی خوبی در موفقیت کل تجارت فارکس خود در طول مسیر خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا