آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال سوم

5 چیز که باید در مجله تجاری خود داشته باشید.

ثبت تمام چیز هایی را که قبل از تجارت در طول تجارت و پس از انجام تجارت احساس می کنید

5 چیز که باید در مجله تجاری خود داشته باشید.

پاسخ به این سوال ساده است .. همه چیز !!!

شما تمام چیز هایی را که قبل از تجارت در طول تجارت و پس از انجام تجارت احساس می کنید، ثبت می کنید.

بازرگانی یک مهارت عملکردی است، صرف نظر از سبک تجاری یا روش معاملاتی شما.

نتیجه شما مشخص می کند که چگونه محیط بازار را تحلیل می کنید، توانایی شما برای ایجاد یک طرح یا روش معاملاتی چگونه است، این برنامه را چقدر اجرا می کنید و همچنین شانس شما در ترید چقدر خواهد بود.

متغیرهای زیادی وجود دارد که منجر به موفقیت می شود، بنابراین شما باید همه چیز را برای تعیین نقاط ضعف و قدرت خود بنویسید.

مجله تجاری شرایط طراحی برنامه تجاری معاملات فارس

برای معامله گران، این به معنی ثبت است:

• شما چه کسی هستید و انگیزه های شما برای تجارت فارکس چیست. برای پیدا کردن روش معاملاتی مناسب خود، شما باید بدانید که چه کسی هستید، نگرانی های زندگی شما چیست و اینکه چرا کارهایی را انجام می دهید.

• دیدگاه های بازار و فلسفه آن. به این صورت است که می فهمید چگونه بازار ها را شکل می دهید و چگونه تصمیم گیری می کنید تا در حساب خود ریسک کنید.

• مشاهدات بازار. هر روز در بازار متفاوت است، اما این بدان معنا نیست که «گرایشها» یا «رفتارها» خاصی وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید. با رعایت دقیق و سازگار، می توانید این گرایش ها را پیدا کنید و استراتژی های خود را برای آنها ایجاد یا تنظیم کنید. همچنین، اگر محیط تغییر کند، شما در بالای وضعیت قرار خواهید گرفت و با آن تغییر می کنید!

• اشتباهات تجاری و فرصت های از دست رفته. اشتباهات و فرصت های از دست رفته همانند بازار مخالف به موفقیت شما لطمه می زند. بستن معاملات خیلی زود، تنظیمات قانونی، ورود به سطوح ورود اشتباه یا اندازه موقعیتها و غیره باید در مجله شما ثبت شود تا از همان اشتباهات در آینده جلوگیری شود.

• آمار عملکرد. بسیاری از جنبه های عملکرد معاملاتی فارکس شما می تواند به اطلاعات سخت محاسبه شود. این به شما یک تصویر واقعی و نه تصویر BC از نحوه ی عملکرد شما می دهد و گاهی اوقات یک ضربه از واقعیت می تواند به شما ضربه ای بزند تا بازی را دووباره شروع کنید.

حقیقت گفته می شود، این به نظر بسیار زیاد است.

بنابراین برای اینکه ساده تر شروع به کار خود کنید، این چیزی است که ما احساس می کنیم، حداقل آشکار است. عناصر ضروری ما برای مجله تجاری هستند.

قبل از اینکه ما لیست خود را نشان دهیم، فقط می خواهیم اشاره کنیم که این همان چیزی است که ما معتقدیم باید در یک طرح تجاری گنجانده شود.

ما به سادگی این لیست را ارائه می دهیم تا بتوانید ایده ی بهتر از آنچه که در طرح خود قرار دارد، داشته باشید، لزوما لازم نیست دقیقا آن را اجرا کنید.

5 چیز که باید در مجله تجارت خود نگهداری کنید:

خوب، در اینجا 5 عنصر ضروری که باید در یک مجله ی تجارت فارکس وجود داشته باشد ذکر میشود:

• منطقه تجاری بالقوه

• محرک ورود

• اندازه موقعیت

• قوانین مدیریت تجارت.

• نگاه به گذشته.

باز هم میگوییم گه این به شما بستگی دارد.

این مجله معاملاتی شماست.

درست مثل شخصیت Dota 2 شما باید مجله تجاری خود را به همان اندازه که مناسب خودتان است، سفارشی کنید.

به یاد داشته باشید، شما کسی هستید که از نوشتن یک مجله فارکس برای تجارت خود سود می برید. بنابراین آنچه را که فکر می کنید بیشترین سود را می توانید از آن بکنید بنویسید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا