آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال سوم

به برنامه ی تجاری خود بچسبید.

دنبال کردن برنامه ی تجاری

به برنامه ی تجاری خود بچسبید.

یک برنامه ی تجاری تنها در صورتی موفقیت امیز است که دنبال شود.

شما باید به آن بچسبید.

رعایت این نکته به نظر ساده می آید. این مسئله در واقع یک مسئله ی بسیار رایج است، اما اکثر تریدر ها هنوز هم نمی توانند این کار را انجام دهند.

چرا، اه، چرا؟

ناسازگاری معامله گر

یک طرح تجاری باید یک برنامه شخصی سازی شده برای شما باشد، برنامه ای که متناسب با اهداف شما، تحمل ریسک ها و شیوه زندگی فردی شما باشد.

شما باید هر جزء را بر اساس فردی توسعه دهید، هرگز از این واقعیت را که باید برای شما و نیازهای شما طراحی شده باشد، از دست ندهید.

دوست دخترت نیست. دوست پسرت هم نیست.

حتی رونالدو هم نیست، بهترین دوست شماست که سرش مثل یک همبرگر است و دوست دارد شلوار صورتی خال خال قهوه ای بپوشد و یک رپر با انگیزه است.

برنامه ی تجاری اموزش طراحی سیستم معاملاتی سود ده بدون ضرر

طرح تجاری شما باید بر اساس واقعیت باشد، نه بر اساس امید.

اگر به سادگی تلاش می کنید که طرح تجاری دیگران را کپی کنید یا بر مبنای مفروضات دروغین باشد، شما با آن سازگار نخواهید بود و پس از آن مشکل ایجاد خواهد شد.

راه حل: با خودت صادق باش. بر طرح تجاری خود تجدید نظر کنید.

برنامه های تجاری در نظر گرفته شده باید برای بلند مدت باشد.

بسیاری از معامله گران فارکس بیخیال طرح تجاری خود می شوند و یا اغلب به طور خاص، سیستم معاملاتی در طرح معاملاتی را رها می کنند.

چرا؟

آنها قادر نیستند یک رشته ضرر را تحمل کنند. به جای چسبیدن به آن در زمان های، آن را ترک می کنند.

راه حل: صبور باش

تجارت بر اساس یک برنامه نیاز به چسبیدن به آن در زمان های سختی وآسایش دارد. برای این باید نظم داشته باشید. یک نظم پیوسته و مستحکم.

معامله گران فارکس که نظمی مستکم و سخت ندارند، به برنامه های معاملاتی خود پایبند نیستند. شما باید انضباط داشته باشید. مستکم و سخت. آیا به نظر می رسد که ما یک اسب مرده را می زنیم؟ خیلی خب.

راه حل: با نظم بمانید!

رفتار خود ویرانگر: برخی از معامله گران فارکس عمیقا مسائل خود ویرانگری دارند که سبب خراب کاری و کار شکنی آن ها می شود.

این مسئله را می توان با کار سخت در خود حل و فصل، اما معامله گر باید از ابتدا از چنین مسائلی نسبت به خودش آگاه باشد. اگر ریشه ی یک شکل را ندانید نمی توانید آن را حل و فصل کنید.

راه حل: به آینه نگاه کنید. خوشبختانه به سنگ تبدیل نشده اید.

اگر به طور شخصی به چسبیدن به طرح تجاری خود مشکل دارید، به احتمال زیاد یکی از دلایل بالا است. در صورت وجود، به راه حل زیر آن مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا