آموزشراهنمای ابتدایی قرارداد آتی

ترید E-mini ها

تریدر های E-mini هزینه های نسبتا پایینی را از لحاظ کمیسیون اظهارنامه و نقل و انتقال بانکی پرداخت می کنند

ترید E-mini ها

تریدر های E-mini هزینه های نسبتا پایینی را از لحاظ کمیسیون، اظهارنامه و نقل و انتقال بانکی پرداخت می کنند. کمیسیون با بروکر متفاوت هستند. برای مثال TradeStation یک برنامه کمیسیون کشویی را بر اساس فعالیت تجاری ارائه می دهد. اگر کمتر از 300 قرارداد در هر ماه ترید کنید، این کمیسیون 1،20 دلار در هر طرف و در هر قرارداد خواهد بود. یعنی شما 1.20 دلار برای هر قرارداد برای وارد شدن به تجارت و 1.20 دلار برای هر قرارداد جهت خروج از تجارت باید بپردازید. کمیسیون ها، در صورت اجرای بیش از 20،000 قرارداد در هر ماه، به ازای هر قرارداد 0.25 دلار کاهش می یابد. هزینه اجرایی و نقل و انتقال هزینه ها 1،18 دلار دیگر به ازای هر قرارداد اضافه می شود. افراد غیر عضو NFA مبلغ 0.01 دلار برای هر قرارداد می پردازند.

علاوه بر هزینه ها و کمیسیون برای اجرای ترید، ممکن است مجبور شوید هزینه اشتراک ماهانه را برای دریافت اطلاعات داده های مربوطه نیز بپردازید.

پلتفرم های معاملاتی

پلتفرم های معاملاتی چیزی است که شما در آن در جستجوی، خرید، فروش و مدیریت موقعیت های معاملاتی خود هستید. آنها اغلب با کارگزاران دست و پنجه نرم می کنند: برای مثال TradeStation، یک پلت فرم تجاری حرفه ای و خدمات کارگزاری را ارائه می دهد. بسته به پلت فرم شما و یا کارگزاری، ممکن است دسترسی به سیستم عامل های دسکتاپ (قابل دانلود)، مبتنی بر وب و / یا تلفن همراه داشته باشید. به طور کلی، نسخه های دسک تاپ قوی تر هستند. با این حال، سیستم عامل های مبتنی بر وب و تلفن همراه انعطاف پذیری را برای هر نوع مکانی با اتصال به اینترنت ارائه می دهند.

از آنجایی که پلتفرم پورتال شما به بازار است، باید یادگیری و استفاده از آن آسان باشد و باید داده های قابل اطمینان (مانند داده های CME) را پشتیبانی کند. بسیاری از معامله گران e-mini اغلب معاملات را با انتظار آمدن سود به طور مرتب انجام می دهند. تغذیه نامناسب می تواند به معنای تفاوت بین سود و از دست رفتن پول باشد.
بسته به اهداف شما، ممکن است یک پلتفرم با ویژگی های پیشرفته مانند توانایی بازنویسی ایده های تجاری در مورد داده های تاریخی، توانایی برنامه ریزی شاخص ها و استراتژی های سفارشی یا یکی از آن ها که تجارت کاملا خودکار را پشتیبانی می کند، بخواهید. مهم است که قبل از تصمیم گیری، کارهای خود را انجام دهید و کارگزاران مختلف را تحقیق کنید.

تکنیک های معاملاتی

تریدر های E-mini، مانند سایر معامله گران، در صورت بروز روش های معاملاتی تجاری گزینه های گوناگونی دارند. شما می توانید انتخاب کنید که معاملات دائمی، نیمه اتوماتیک و یا به طور کامل خودکار داشته باشید.

اختیاری

بسیاری از معامله گران به عنوان تریدرهای اختیاری شروع به کار می کنند و تصمیمات ورود و خروج را براساس داده های غیر قابل اندازه گیری (مانند مشاوره متخصص شناخته شده، مشاهدات و شهود) می گیرند. معامله گران اختیاری بازارها را تماشا می کنند و به دنبال فرصت های تجاری هستند، اما در نهایت تصمیم می گیرند که کجا یک تجارت را انجام دهند، از اختیار (یعنی نام) استفاده کنند. دو تا از بزرگترین چالش ها برای معامله گران اختیاری، برخورد با احساسات و اشتباهات ورود به سیستم است.

نیمه اتوماتیک

روش معاملاتی نیمه اتوماتیک معمولا شامل استفاده از روش های اختیاری برای ورود به معاملات در حالی که با تکیه بر سیگنال های خودکار برای خروج از موقعیت ها استفاده می کند است. برای مثال، هنگامی که قیمت بیش از خط روند شود، شما ممکن است وارد یک موقعیت طولانی شوید. سپس، به محض ورود، پلت فرم معاملاتی شما به طور خودکار وارد دو دستور می شود: یک هدف سود و دستور توقف ضرر که برای محافظت در صورت حرکت معاملات برخلاف شما است.

اتوماتیک

تجارت کاملا اتوماتیک زمانی اتفاق می افتد که پلت فرم شما تمام اشیاء تجاری را براساس یک استراتژی تجاری سفارشی یا یک سیستم تجاری در دسترس اجرا می کند. برای توسعه یک استراتژی سفارشی، می توانید در زبان اختصاصی پلتفرم (مانند EasyLanguage TradeStation) برنامه ریزی کنید یا با یک برنامه نویس واجد شرایط کار کنید.

فرآیند توسعه شامل شناسایی شرایط مطلوب، آزمایش عقب و جلو برای تعیین پتانسیل سیستم، بهینه سازی و سپس اگر همه در بازار زنده به خوبی انجام شود، پیاده سازی انجام می شود. نمودار زیر نشان دهنده استراتژی متوقف و معکوس به طور کامل خودکار اعمال شده به قرارداد 5 دقیقه ای ES است.

یک مثال از یک استراتژی خودکار. فلش های آبی نشان می دهد که سیستم وارد تجارت طولانی است؛ فلش قرمز نشان می دهد که در آن استراتژی معاملات کوتاه انجام شده.

در حالی که یک سیستم کاملا خودکار، احساسات را از تجارت حذف می کند و به شما امکان می دهد قبل از ریسک واقعی پول، یک ایده را ارزیابی کنید، اما محدودیت هایی نیز دارد. به طور خاص، شما نمی توانید دکمه “برو” را فشار دهید و برای کل روز به بازی گلف خود بپردازید. سیستم پلت فرم و سیستم معاملاتی باید نظارت شود زیرا اتصال به اینترنت می تواند از بین برود یا یک سفارش می تواند یک پر شدن جزئی را به همراه داشته باشد و نظم ناظر در بازار را از بین ببرد. چیزهایی که می توانند و با سیستم های کاملا اتوماتیک اشتباه گرفته می شوند یا نادرست عمل می کنند و برای نظارت بر سیستم به نفع شما است.

به دلیل ماهیت فنی E-mini، آنها با سیستم های تجاری کاملا اتوماتیک که بر اساس شرایط قابل اندازه گیری و فیلتر ها هستند، مناسب هستند. بسیاری از معامله گران e-mini به طور نیمه یا کاملا خودکار راهکارهای تجاری خود را انتخاب می کنند تا احساس را از تجارت بیرون بکشند، از خطای خلبانان جلوگیری کنند و سیستم را استفاده کنند که خود را در طول آزمایش تاریخی ثابت کرده است.

تعیین اندازه موقعیت

یکی از جذاب ترین ویژگی های e-minis الزامات حاشیه کم است. شما می توانید قراردادهای e-mini را با یک حساب تجاری نسبتا کوچک خرید و فروش کنید. هنگامی که سود پیوسته را می بینید، می توانید قراردادهای بیشتری را در یک زمان معامله کنید تا بتوانید برنده خود شوید. از آنجا که نرخ های حاشیه معمولا کم است، قراردادهای اضافی را می توان برای سرمایه گذاری کوچک معامله کرد. البته، قرارداد های اضافی نیز باعث افزایش احتمال خسارت می شود، بنابراین تکنیک های اندازه گیری موقعیت باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا