Uncategorizedآموزشآموزش فارکسمهدکودک

انتخاب کارگزار یا بروکر فارکس

شش مسئله ی مهم در هنگام انتخاب بروکر فارکس

انتخاب کارگزار یا بروکر فارکس

بازار خرده فروشی فارکس چنان رقابتی است که تنها فکر کردن در مورد بررسی تمام کارگزاران موجود می تواند به شما یک سردرد عجیب بدهد. انتخاب بروکر فارکس برای تجارت ممکن است یک کار بسیار سخت باشد، مخصوصا اگر شما ندانید که چه باید بکنید.

در این بخش، ما در مورد ویژگی هایی که باید در هنگام انتخاب یک کارگزار فارکس به آن توجه کنید، بحث خواهیم کرد.

امنیت

اولین و مهمترین ویژگی که یک کارگزار خوب باید داشته باشد ،سطح بالایی از امنیت است و اینکه، شما قصد ندارید هزاران دلار را در اختیار کسی قرار دهید که به سادگی ادعا می کند کارش قانونی است،درست است؟

خوشبختانه، بررسی اعتبار یک کارگزار فارکس بسیار سخت نیست. سازمان های نظارتی در سراسر جهان وجود دارند که قابل اعتماد بودن  را ازمتقلب و جعلی بودن  کارگزاران تشخیص می دهند.

کارگزار فارکس بروکر های کلاهبردار جرم فارکس

 

در زیر لیستی از کشورها و دستگاه های نظارتی مرتبط با ان ها اورده شده است :

  • ایالات متحده: انجمن آیندۀ ملی (NFA) و کمیسیون معاملاتی آتی کالا (CFTC)
  • بریتانیا: ادارۀ راهنمایی مالی (FCA) و اداره تنظیم مقررات (PRA)
  • استرالیا: کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC)
  • سوئیس: کمیسیون بانکداری فدرال سوئیس (SFBC)
  • آلمان: Bundesanstalt für Finanzdienstleistungsaufsicht) BaFIN)
  • فرانسه: سرمایه داران Autorité des Marchés) AMF)
  • کانادا: Autorité des Marchés سرمایه گذاران (AMF)

قبل از اینکه فکر کنید که پولتان را دراختیار یک کارگزار قرار دهید، مطمئن شوید که کارگزار عضو یکی از دستگاهای  نظارتی ذکر شده در بالا است.

هزینه ی تراکنش

مهم نیست که چه نوع معامله گر چه ارزی هستید،دوست داشته باشید یا نه ،شما موظف به پرداخت هزینه های تراکنش هستید.

هر زمانی که یک معامله را وارد می کنید، مجبور خواهید بود که یا اسپرد یا کمیسیون را پرداخت کنید، بنابراین طبیعی است که ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها را جستجو کنید. گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید معامله کمتری را فدای یک کارگزار معتبرتر کنید.

اطمینان حاصل کنید که ایا  برای نوع معاملاتی شما اسپرد کم مورد نیاز است یا خیر و سپس گزینه های موجود را بررسی کنید. همه چیز فقط  پیدا کردن تعادل صحیح بین امنیت و هزینه های معامله کم است.

واریز یا برداشت

کارگزاران FX خوب به شما این امکان را می دهند که پول خود را به آنها بسپارید و درآمد (سود) خود را بدون هیچ زحمتی بردارید. کارگزاران واقعا دلیلی ندارند که کار را برای  شما به منظور برداشتن سود سخت کنند، زیرا تنها دلیلی که آنها سرمایه شما را در اختیار دارند ساده کردن راه معاملات شماست و بس.

کارگزاران تنها پول شما را در اختیار دارند تا کار معاملات را ساده کنند، برای همین دلیلی ندارد کار را برای برداشت سودی که نصیبتان شده را سخت کنند. کارگزار شما باید شما را مطمئن کنند که روند برداشت سود سریع و هموار است.

پلت فرم معاملاتی

در معاملات آنلاین فارکس، اکثر فعالیت های معاملاتی از طریق پلت فرم معاملاتی کارگزاران اتفاق می افتد. این به این معنی است که پلت فرم معاملاتی کارگزار شما باید کاربر پسند و پایدار باشد. هنگامی که به دنبال یک کارگزار هستید، همیشه آنچه را که پلت فرم معاملاتی آن برای پیشنهاد دادن دارند را بررسی کنید.

آیا اطلاعات خبری رایگان ارائه می شود؟ ایا استفاده کردن از ابزار نموداری و فنی در پلت فرم انها ساده و راحت است؟ ایا تمام اطلاعاتی که شما برای یک ترید صحیح نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد؟

اجرا

اجباری است که کارگزارشما ،سفارشاتتان را با بهترین قیمت های موجود به بازار منتقل کند.

در شرایط عادی بازار (به عنوان مثال نقدینگی عادی، انتشار اخبار مهم و رویدادهای شگفت انگیز)، هیچ دلیلی وجود ندارد که کارگزار شما سفارشاتتان را با قیمتی نزدیک یا دقیقا همان قیمت بازار منتقل نکند، تا شما با کلیک بر روی دکمه ی خرید و فروش ان را ببینید.

به عنوان مثال، با فرض داشتن یک اینترنت قوی،سفارش شما باید با کلیک بر روی “خرید”  یورو/دلار در 1.3000 ، در آن قیمت یا نزدیک به ان با تفاوت جزیی از میکرو پیپ ها پر شود. سرعت که سفارشات شما پر می شود، بسیار مهم است، به ویژه اگر شما یک اسکالپر هستید.

خدمات مشتری

کارگزاران کامل بی عیب و نقص نیستند ،بنابراین شما باید کارگزاری را انتخاب کنید که در زمان به وجود امدن مشکل بتوانید به راحتی به او تماس بگیرید. صلاحیت کارگزاران هنگام رسیدگی به مسائل مربوط به حساب یا پشتیبانی فنی به اندازه ی عملکرد آنها در انجام معاملات مهم است.

کارگزاران ممکن است در زمان بازکردن حساب کاربری،مهربان و کمک رسان باشند، اما پشتیبانی “پس از فروش” انها وحشتناک باشد.

کارگزار فارکس کارگزاری فارکس در ایران درامد فارکس چقدر است

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا