آموزشآموزش فارکسمهدکودک

تجزیه و تحلیل پایه فاندامنتال

آنالیز اخبار و سیاست های مالی

تجزیه و تحلیل پایه فاندامنتال

تجزیه و تحلیل پایه یک راه برای معامله در بازار فارکس با تجزیه و تحلیل اخبار اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است که ممکن است بر عرضه و تقاضای یک دارایی تأثیر بگذارد.

اگر شما در مورد آن فکر می کنید، این مسئله می تواند بسیار معنی داشته باشید!عرضه و تقاضا است که قیمت را تعیین می کند و در مورد این مسئله ی خاص، نرخ مبادله ارزرا نیز مشخص می کند.

استفاده از عرضه و تقاضا به عنوان شاخصی که قیمت آن می تواند هدایت شود، آسان است. قسمت سخت قضیه تجزیه و تحلیل تمام عامل هایی است که روی عرضه و تقاضا تاثیر می گذارد. به عبارت دیگر، شما باید عوامل مختلفی را انتخاب کنید تا بتوانید تعیین کنید که اقتصاد چه کشوری قوی و اقتصاد چه کشوری ضعیف است.

شما باید دلایل و چگونگی تاثیر اتفاقات خاص، مثل افزایش نرخ بیکاری بر اقتصاد و سیاست پولی یک کشور را بدانید ،که در نهایت بر میزان تقاضا برای ارز نیز تاثیر می گذارد. ایده این نوع تجزیه و تحلیل این است که اگر چشم انداز اقتصادی فعلی یا آینده کشور خوب باشد، ارز آنها باید قدرت بگیرد.

شکل بهتر اقتصاد  یک کشور این است که  تجارت های خارجی بیشتری دران کشور شکل بگیرد و سرمایه گذاران بیشتری در آن کشور سرمایه گذاری کنند و نهایتا این عمل  نیازی را ایجاد می کند که طی ان باید ارز ان کشور برای دستیابی به دارایی ها خریداری شود. به طور خلاصه، این همان تحلیل بنیادی است.

بازار فارکس تحلیل بنیادی بازار ارز آموزش تحلیل اونس طلا فارکس

به عنوان مثال، بیایید بگوییم دلار آمریکا به علت پیشرفت اقتصادی اش، با ارزش می شود و هر چه  اقتصاد بهتر می شود، افزایش نرخ بهره باید توسط رشد و تورم کنترل شود. نرخ های بهره بیشتر دارایی های مالی وابسته به دلار را جذابتر می کند.

برای دستیابی به این دارایی های دوست داشتنی، معامله گران و سرمایه گذاران باید ابتدا سبد خرید خود را تهیه کنند. در نتیجه، ارزش دلار به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت. بعدا در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که کدام ارزیابی های اقتصادی به افزایش قیمت ارز کمک می کند و چرا این کار را می کند.

شما می دانید که رئیس فدرال کیست و چگونه داده های فروش خرده فروشی روی اقتصاد منعکس می شود. شما می توانید نرخ بهره جهانی مانند آمار بیسبال راسریع بیان کنید.

اما در حال حاضر، فقط می دانید که تجزیه و تحلیل اساسی، راهی برای تحلیل حرکت های بالقوه یک ارز از طریق قدرت یا ضعف چشم انداز اقتصادی کشور است. این بسیار جذاب خواهد بود، ما به شما قول می دهیم!

بازار فارکس ایران بورس آنلاین امروز تحلیل بنیادی بازار ارز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا