آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال چهارم

نحوه محاسبه همبستگی های ارز با اکسل

حفظ قدرت بالای ضرایب فعلی و جهت گیری

نحوه محاسبه همبستگی های ارز با اکسل

همانطور که خواندید، همبستگی ها در طول زمان جا به جا می شوند و تغییر می کنند. بنابراین حفظ قدرت بالای ضرایب فعلی و جهت گیری مهمتر است.

محاسبه همبستگی فرمول ضریب همبستگی در اکسل excel

شما بسیار خوش شانس هستید، همبستگی های ارز را می توان به راحتی در خانه خود محاسبه کرد، تنها چیزی که به آن احتیاج دارید نرم افزار محبوب اکسل است.

برای توضیح ، ما از اکسل مایکروسافت استفاده می کنیم، اما هر نرم افزاری که فرمول همبستگی را به کار می گیرد، می تواند استفاده شود.

مرحله 1: فرض میکنیم که شما قیمت روزانه را به صورت جادویی از هوا نخواهید گرفت، بلکه می توانید آن را در جایی از اینترنت بگیرید. یک منبع از فدرال رزرو است.

مرحله 2: اکسل را باز کنید.

مرحله 3: داده های خود را به یک صفحه خالی کپی کنید و آنها را از اطلاعات خارج شده در مرحله اول باز کنید. 6 ماه گذشته را دریافت کنید!

مرحله 4: در حال حاضر اطلاعات خود را طوری ترتیب دهید تا چیزی شبیه صفحه ی زیر باشد. رنگ ها و فونتها به شما بستگی دارد. از آن لذت ببرید. زرد شاید بهترین گزینه باشد.

مرحله 5: زمان تصمیم گیری در مورد یک فریم زمانی است. همبستگی ارز هفته گذشته را می خواهید ؟ ماه گذشته؟ سال گذشته؟

مقدار داده های قیمت شما این را دیکته می کند، اما همیشه می توانید اطلاعات بیشتری نیز کسب کنید. برای این مثال، ما از ماه گذشته استفاده می کنیم.

مرحله 6: در اولین سلول خالی زیر اولین جفت مورد مقایسه ی خود (من EUR / USD را با جفت های دیگر مرتبط می کنم، بنابراین من با EUR / USD و USD / JPY شروع می کنم)، =correl( را تایپ کنید.

مرحله 7: بعد، محدوده سلول برای داده های قیمت EUR / USD را انتخاب کنید و بعد از آن کاما قرار دهید. این محدوده را با جعبه محصور می کنید.

مرحله 8: بعد از کاما، قیمت داده های USD / JPY را همانطور که برای EUR / USD انجام دادید انتخاب کنید.

مرحله 9: بر روی کلید Enter بر روی صفحه کلید خود کلیک کنید تا ضریب همبستگی برای EUR / USD و USD / JPY محاسبه شود.

مرحله 10: تکرار مراحل 5-9 برای جفت های دیگر و برای دیگر فریم های زمان.

هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید داده های جدید خود را بسازید و یک جدول باحال بکشید. مرد، این یک جدول حرفه ای است.

دوره های یک هفته ای، یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله کامل ترین دیدگاه مربوط به همبستگی بین جفت ارز را نشان می دهد.

اما این بستگی به شما دارد که کدام یا چند دوره زمانی را می خواهید تجزیه و تحلیل کنید.

در حالی که ممکن است تعداد روزهایتان را هر روز افزایش دهید، مگر اینکه یک معتاد همبستگی ارزها باشید، حداقل هر هفته باید آن را به روز کنید.

اگر خودتان هر ساعت جداول مربوط به همبستگی ارز خود را به روز می کنید، ممکن است لازم باشد که بیشتر از این بیرون بروید و یک سرگرمی تازه انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا