آموزشآموزش فارکسمهدکودک

بهترین نوع تحلیل بازار

عملکرد هر تحلیل در معاملات

بهترین نوع تحلیل بازار

در طول سفر خود به عنوان یک معامله گر فارکس، شما برای هر نوع تحلیل، طرفداران پروپا قرص خواهید یافت. فریب افراط گرایان یک بعدی را نخورید! یکی بهتر از دیگری نیست. همه آنها فقط راه های مختلفی برای نگاه کردن به بازار است. در پایان روز، شما باید بر اساس نوع تجزیه و تحلیل فارکس که راحت تر و سودآورتر است، تجارت کنید.

در کل، تجزیه و تحلیل فنی، مطالعه حرکت ارز در نمودار است در حالی که تجزیه و تحلیل بنیادی، نگاهی عملکرد اقتصاد یک کشور است. تجزیه و تحلیل احساسات، تعیین می کند که آیا بازار در چشم انداز کنونی یا اینده صعودی یا نزولی است.

عوامل مؤثر احساسات را شکل می دهند، در حالی که تجزیه و تحلیل فنی به ما کمک می کند تا این احساسات را تجسم کنیم و چارچوبی برای ایجاد طرح های تجاری ما خلق کنیم. این سه تحلیل دست در دست هم به شما کمک می کنند تا یک ترید خوب در بازار فارکس انجام دهید.

تمام اقدامات یا عملکرد قیمت قبلی و اطلاعات اقتصادی در انجا وجود دارد. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که بر روی چشم انداز خود تمرکز کنید و مهارت های تحلیلی را بیازمایید! اجازه دهید که سه پایه را دوباره به تصویر بکشیم تا باز بر روی اهمیت هر سه نوع تحلیل تأکید کنیم.

تحلیل فارکس تحلیل بنیادی فارکس اخبار سهام فارکس

به منظور تبدیل شدن به یک معامله گر فارکس واقعی، شما باید بدانید که چگونه به طور موثر از این سه نوع تجزیه و تحلیل بازار فارکس استفاده کنید. بگذارید به شما مثالی از چگونگی تمرکز بر روی تنها یک نوع تجزیه و تحلیل که منجر به یک فاجعه می شود را در اینجا ذکر کنیم؛

بگذارید بگوییم شما به نمودارهای خود نگاه می کنید و یک فرصت تجاری خوب پیدا می کنید. هیجان زده می شوید و فکر می کنید پولی است که از آسمان بر سرتان می بارد. شما به خودتان می گویید:” من تا به حال فرصت به این خوبی برای معامله ی پوند/دلار ندیدم. من عاشق نمودارم هستم.و حالا پول را نشانم بده.”

پس از آن شما برای خرید پوند/دلار با یک لبخند بزرگ روی صورتان اقدام به معامله می کنید. اما صبر کنید به طور ناگهانی، معامله یک حرکت 100 پیپ در جهت دیگر نشان می دهد! کمی خبر داشتید که یکی از بانک های لندن دچار ورشکستگی شده است. ناگهان، احساسات همه به سمت بازار بریتانیا عوض می شود و هر کس در جهت مخالف معامله می کند!

لبخند بزرگ شما روی صورتتان خشک می شود و شما از نمودار خود بسیار عصبانی می شوید. شما کامپیوتر خود را بر روی زمین پرتاب می کنید و شروع می کنید به کوبیدن روی آن. شما فقط یک مقداراز پول را دست داده اید، و در حال حاضر کامپیوتر شما خرد شده.

این مسئله به این دلیل است که شما به طور کامل تجزیه و تحلیل اساسی و تجزیه و تحلیل احساساتی را نادیده گرفت. توجه داشته باشید؛ این بر اساس یک داستان واقعی نبود. این اتفاق برای ما رخ نداده بود. ما هرگز اینقدر ساده لوحانه رفتار نکرده بودیم. ما همیشه معامله گران باهوش فارکس بودیم فکرمی کنیم منظور اصلی را متوجه شده اید.

به یاد داشته باشید که چگونه مادر شما هنگامی که بچه بودید به شما می گفت که زیادروی در هیچ کاری خوب نیست. خب شما ممکن است فکر می کردید که این حرف مادرتان الکی و بیهوده است، اما در فارکس، همین امر در هنگام تصمیم گیری در مورد نوع تجزیه و تحلیل استفاده می شود.

فقط به یکی تکیه نکن، در عوض، باید یاد بگیرد که بین استفاده از آنها تعادل ایجاد کنید. در این زمان، شما واقعا می توانید بیشتر استفاده را از معامله خود داشته باشید. از اینجا به کجا می رویم؟

اکنون که با کودکستان کار می کنید و کمی درباره هر نوع تحلیل آن آموخته اید، وقت آن فرا رسیده است که عمیق تر بشویم! در اینجا مسایلی برای چند سال آینده ی شما وجود دارد.

شما همه چیز در مورد پویایی عمل قیمت، مانند سطح حمایت و مقاومت، شکل گیری الگوی شمع و الگوهای معمول نمودار را یاد خواهید گرفت. شما با شاخص های پیشرو و موخر آزمایش می کنید و کشف می کنید که چگونه از آنها در ایده های تجاری اینده استفاده کنید. خیلی هیجان انگیزبه نظر می رسد، آیا این طور نیست؟

ما نگاهی به ابزارهای پیشرفته فارکس مانند نقاط محوری، واگرایی، نظریه موج Elliott و الگوهای گارتلی خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا