Uncategorizedآموزشنوسان آپشن

نوسانات آپشن

چکیده مطالب نوسانات آپشن

نوسان یکی از اجزای ضروری تجارت آپشن ها است. با این وجود، بسیاری از تریدر های آپشن به اندازه کافی به آن توجه نمی کنند و بازده آنها اغلب به عنوان یک نتیجه رنج می برند. وقتی نوسانات زیاد است، خریداران آپشن ها باید نسبت به خرید مستقیم آپشن ها احتیاط کنند. در عوض، به طور معمول آنها باید به دنبال فروش باشند. از سوی دیگر، نوسانات پایین معمولا در بازارهای آرام تر رخ می دهد و این می تواند وضعیت بهتر برای خریداران باشد. با این وجود، هیچ تضمینی وجود ندارد که بازار در هر زمانی به زودی به طور چشمگیری حرکت کند.

چرا درک نوسانات بسیار مهم است؟

معامله گرانی که پویایی نوسانات را به صورت اشتباه درک می کنند ممکن است زیان های شدیدی را متحمل شوند که این احتمال برای آن ها وجود داشته که از آن ها دوری کنند. از سوی دیگر، کسانی که از نوسانات درک می کنند، می توانند از این دانش برای افزایش پتانسیل سود خود استفاده کنند.

با در نظر داشتن این هدف، این آموزش با هدف برجسته کردن زمینه های مهم نوسانات به منظور ارائه مبنایی است که از آن برای کشف موضوع به صورت عمیق تر (منابع پیشنهاد شده در زیر) می باشد.

  • اعمال نوسانات تاریخی و ضمنی برای تعیین قیمت گذاری و تعیین ارزش.
  • درک احساس اینکه چگونه نوسانات بر خطرات بالقوه استراتژی آپشن ها و پاداش و انحراف نوسانات ضمنی تاثیر می گذارد.
  • به دست آوردن بینش در انحراف بی ثباتی ضمنی.
  • استفاده از نوسانات آپشن ها برای پیش بینی حرکت قیمت ها.
  • تجزیه و تحلیل روانشناسی جمعیت سرمایه گذار با (VIX).

برای پیشرفت بیشتر دانش خود راجع به نوسانات، “نوسان آپشن و قیمت گذاری: راهکارها و تکنیک های بازرگانی پیشرفته” توسط Sheldon Natenberg (نسخه دوم، 1994) را بررسی کنید. یکی دیگر از تست های توصیه شده توسط “Lawrence McMillan” “آپشن ها به عنوان یک سرمایه گذاری استراتژیک (نسخه پنجم، 2012)” است. این دو کتاب تمامی مفاهیم لازم برای درک کامل تمامی جنبه های آپشن های معاملاتی، ارائه می کند.

همچنین منابع زیادی وجود دارد که در اینترنت یافت می شود. وبسایت Chicago Board Options Exchange منبع ارزشمند برای اطلاعات مربوط قیمت گذاری های روزانه برای شاخص VIX و سایر متغیرهای نوسان برای میانگین های عمده بازار سهام است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا