آموزشآموزش فارکسابتدایی

نحوه استفاده از Parabolic SAR

ابزاری برای معاملات موفق تر

نحوه استفاده از Parabolic SAR

تا کنون، ما به شاخص هایی که عمدتا روی شروع هر روند جدید تمرکز می کنند، نگاه می کردیم. اگر چه مهم است که قادر به شناسایی روندهای جدید باشیم، به همان اندازه مهم است که قادر به شناسایی محل اتمام روند ها باشیم. بر این اساس، چیزی که خوب است یک ورود به موقع بدون خروج به موقع است؟

یکی از شاخص هایی که می تواند به ما در تعیین نقطه ی پایان روند کمک کند، (SAR Parabolic (Stop and Reversal است. یک پارابولیک SAR نقاط را در یک نمودار نشان می دهد که نشان دهنده تغییر احتمالی حرکت قیمت می باشد.

نحوه استفاده از Parabolic SAR آموزش تحلیل تکنیکال و فارکس

از تصویر بالا، می توانید ببینید که نقطات از زیر شمع در طول روند صعودی به بالای شمع حرکت می کنند زمانی که روند به سمت پایین حرکت می کند.

چگونه با استفاده از Parabolic SAR تجارت کنیم

چیز خوبی که در مورد SAR Parabolic وجود دارد این است که استفاده ی آن ساده است. به معنی واقعی کلمه ساده است. در واقع، زمانی که نقاط زیر شمع هستند، یک سیگنال خرید است. هنگامی که نقاط بالای شمع ها هستند، یک سیگنال فروش است.

نحوه استفاده از Parabolic SAR اندیکاتور پارابولیک سر

این ساده ترین شاخص برای تفسیر است زیرا فرض می کند که قیمت یا بالا می رود یا پایین می رود. با این توضیح، این ابزار بهترین استفاده در بازارهایی است که در حال روند هستند و پیشرفت های طولانی و رکود دارند.

نحوه استفاده از Parabolic SAR برای خروج از معاملات

شما همچنین می توانید از Parabolic SAR استفاده کنید تا زمان توقف خود را تعیین کنید. بررسی کنید که چگونه SAR Parabolic به عنوان یک سیگنال خروجی در این نمودار روزانه یورو/دلار کار کرده است. هنگامی که دلار/یورو در اواخر ماه آوریل شروع به حرکت به سمت پایین کرد، به نظر می رسید که مثل یک یک سنگ می افتد.

نحوه استفاده از Parabolic SAR آموزش بورس و بازار فارکس

معامله گرانی که توانستند این جفت ارز را بفروشند، احتمالا به این فکر کرده اند که چقدر این روند می تواند به پایین ادامه یابد. در اوایل ماه ژوئن، سه نقطه در پایین قیمت شکل گرفته که نشان می دهد که روند نزولی در حال اتمام است و زمان خروج از این فروش ها می باشد.

اگر شما به شدت تصمیم گرفتید با این فکر که جفت ارزها به روند نزولی شان ادامه می دهند، آن را ادامه دهید، احتمالا همه سودهایتان را پاک کردید، زیرا این جفت ارز در نهایت به 1.3500 صعود کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا