Uncategorizedآموزشآموزش فارکسمهدکودک

تجزیه و تحلیل احساسات

احساسات معامله گران در فارکس

تجزیه و تحلیل احساسات

پیشتر، ما گفتیم که اقدام قیمت باید به لحاظ تئوری همه اطلاعات موجود در بازار را منعکس کند. متاسفانه برای معامله گران فارکس، این خیلی ساده نیست. بازار فارکس به سادگی تمام اطلاعات موجود را منعکس نمی کند، زیرا معامله گران فقط به همان شیوه عمل می کنند. البته با این روش نمی توانند کاری از پیش ببرند.

معاملات احساسی بازار خرسی چیست نماد گاو در بورس

به همین دلیل است که تجزیه و تحلیل احساسات مهم است. هر یک از معامله گران نظر خاص خود را در مورد این که چرا بازاربه این نحوه ی خاص عمل می کند، دارند و اینکه آیا باید در همان جهت  بازار به معامله بپردازند یا بر خلاف آن.

بازار همانند فیس بوک است. این یک شبکه پیچیده ای است که تشکیل شده است از افرادی که می خواهند اطلاعات خبری ما را بی پایه و اساس بدانند. بازار اساسا انچه را منعکس می کند که همه معامله گران، شما، وارن بوفت یا سلین از مغازه دونات، در مورد بازار احساس می کنید.

هر اندیشه و عقاید معامله گر که از طریق هر موقعیتی بیان می شوند، احساسات کلی بازار را بدون در نظر گرفتن اطلاعاتی که در آن وجود دارد، شکل می دهد. مشکل این است که مثل معامله گران خرده فروشی، مهم نیست که چه حسی نسبت به یک معامله ی خاص دارید، شما نمی توانید بازار را مطابق میلتان تغییر دهید.

حتی اگر واقعا اعتقاد داشته باشید که دلار در حال افزایش است، اما هر کس دیگری می تواند روی آن تاثیر بگذارد، کاری از دست شما ساخته نیست، مگر اینکه یکی از نخبگان مانند جورج سوروس یا گلدمن ساکس باشید. به عنوان یک معامله گر، باید این را در نظر بگیرید. شما باید تجزیه و تحلیل احساسات را انجام دهید.

برای سنجش این که چگونه بازار احساس می کند، آیا آن را صعودی یا نزولی می بینید، برای شما مناسب است. سپس شما باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید درک خود را از احساسات بازار با استراتژی تجاری خود ترکیب کنید.

اگر انتخاب کنید که به راحتی احساسات بازار را نادیده بگیرید، این انتخاب شماست. اما داریم به شما گوشزد می کنیم ،دیگر با شماست که بپذیرید یا نه! توانایی سنجش احساسات بازار، تحلیل عقلانی، می تواند یک ابزار مهم در جعبه ابزار شما باشد.

معاملات احساسی معنی bull bear market بازار خرس و گاو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا