ارزهای دیجیتاللیست دیجیتال ارزها

بیت کانکت (BitConnect) چیست؟

ارز دیجیتال غیر متمرکز و پروتکل سورس باز و یک پارچه

بیت کانکت (BitConnect) چیست؟

سکه بیت کانکت (BitConnect) یک ارز دیجیتال غیر متمرکز و دارای پروتکل سورس باز و یک پارچه است که به مردم این امکان را می دهد تا سرمایه ی خود را در یک ارز غیردولتی سرمایه گذاری کنند، آن را ذخیره کنند و حتی از این سرمایه گذاری ها سود کسب کنند.

از این رو بیت کانکت به علاقه مندان به سرمایه گذاری کمک میکند و سرمایه گذاران به امنیت سیستم این ارز کمک می کنند. رویای هر کس ثبات مالی است که بیت کانکت می تواند ابزاری برای این رویا باشد. این سکه شما را از بانکداری های متمرکز و گمراه کننده ی شخص ثالث راحت میکند.

در یک نگاه کلی، ارز رمز گذاری شده ی بیت کانکت برای شما سودمند است. راه رسیدن به برخی از بخش های گروه بیت کانکت، ساده است. دستورالعمل های خوبی وجود دارد که شما را قادر می سازد تا مسیر را بررسی کنید.

در معرفی کلی این سکه، میتوان گفت ارزی با الگوریتم Wow و PoS (اثبات سهام) و امنیت بالا است.

سکه بیت کانکت از مکانیزم توزیع سریعتر PoW (اثبات کار) برای توزیع سکه های اولیه استفاده می کند و پس از چند روز، سکه به طوراساسی به PoS ، جایی که تولید سکه عمدتا از طریق منافع PoS تامیین می شود، منتقل می شود. بیت کانکت یک متغیر PoS اتخاذ می کند که به صورت دوره ای پرداخت می شود.

حداکثر 28 میلیون بیت کانکت در جامعه وجود دارد.

چگونه از آنها استفاده می شود؟

این سکه ها توسط اعضای بیت کانکت برای سرویس های آن و برای ذخیره و سرمایه گذاری ثروت در یک ارز غیر دولتی استفاده می شود. سکه بیت کانکت نیز به عنوان سیستم پرداخت بر تعداد وب سایت های شریک خود استفاده می شود.

چگونه تولید می شوند؟

این سکه با استفاده از الگوریتم خاصی به نام POW POS که برای امنیت شبکه بیت کانکت است، تولید میشود. در لحظه ای که شما بیت کانکت را به دست آوردید، این سکه تبدیل به یک دارایی با بهره 120٪ و بازگشت هر ساله از طریق الگوریتم PoS میشود.

امنیت بلاک چین

شبکه در این ارز در برابر حملات محافظت می شود. سیستم POW POS راه مناسبی برای حفاظت از شبکه بیت کانکت فراهم می کند و آن را تمرکز نمی کند.این ارز از تکنولوژی تراکنش بلوک چین (Blockchain) استفاده می کند، بنابراین هیچ شخص ثالثی مورد اعتماد نیست و تراکنش ها به طور مستقیم بین کاربران انجام می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا