آموزشراهنمای معاملاتی آپشن

آپشن Greek: رفتار بین Greek ها

هنگامی که نوسانات ضمنی کاهش می یابد، ارزش فرعی یک آپشن کاهش می یابد

آپشن Greek: رفتار بین Greek ها

فرض کنید آنچه ما تا به این لحظه انجام داده ایم این است که همه چیز به جز Greek که ما آن را تجزیه و تحلیل می کردیم ثابت مانده است. البته، این هرگز در واقعیت اتفاق نمی افتد و بسیار مهم است که بدانیم که Greek ها چگونه با یکدیگر در ارتباط هستند.

مثال: تغییر در دلتا Delta

بیایید به مثالی نگاه کنیم که نشان می دهد تغییرات در دلتا کاهشی مشابه با نوسانات ضمنی می دهد. هنگامی که نوسانات ضمنی کاهش می یابد، ارزش فرعی یک آپشن کاهش می یابد، زیرا احتمال رسیدن به قیمت انجام شده کمتر است. ارزش های فرعی بالا هنگام قرار گرفتن در معرض وگا زمانی که شروع به سقوط می کنند برابر در نظر گرفته می شوند زیرا وگا کاهش ارزش را در طی یک دوره زمانی اندازه گیری می کند.
کلید خروجی از این جدول این است که ارزش دلتا کاهش می یابد زیرا نوسانات ضمنی کاهش می یابد، در حالی که افت در دلتا برای خرید های at- and out-of-the-money بیشتر است.

تغییر متغیر: اضافه کردن کاهش ارزش زمانی

بیایید هشت روز زمان برای کاهش ارزش اضافه کنیم تا ببینیم که چگونه بر قیمت ها تاثیر می گذارد.

زمانی که به دلتای آپشن خرید out-of-the-money که از 38.05 به 35.80 حرکت می کند، نگاه می کنیم، تاثیرزمانی 2- در نوسانات ضمنی مشاهده می شود. اما پس از هشت روز که دلتا به پایین 31.14رسید، این کاهش شدت یافت. کاهش اضافی در نوسانات ضمنی با کاهش زمان، مسبب کاهش Delta ، مخصوصا برای خرید های out-of-the-money و at-the-money به پایین تر میشود.

در حالی که آپشن دلتای خرید at-the-money بزرگتر است، نرخ فروپاشی دلتا به علت کاهش نوسانات احتمالی at-the-money از out-of-the-money بسیار پایین تر است. از آنجایی که آپشن at-the-money زمان بیشتری دارد، همیشه خطری برای هدایت وجود دارد که بازار به شیوه اشتباه حرکت کند که برای خریداران آپشن مناسب است.

خط پایانی

تعامل Greek ها در عمل می تواند بسیار پیچیده باشد، اما درک اینکه هر یك از Greek ها چگونه عمل می کند می تواند برای درک موقعیت بسیار سودمند باشد. در مثال بالا، ما دیدیم که چگونه ارزش دلتای آپشن های خرید at-the-money و out-of-the-money بر اساس گذشت زمان و نوسانات ضمنی تغییر می کند. ما همچنین نشان دادیم که در حالی که سرمایه بیشتر در معرض ریسک آپشن های خرید at-the-money قرار دارد، اثرات خورنده نوسانات احتمالی که در معرض سقوط و عبور از زمان که out-of-the-money ، تجربه می کند را تجربه نمی کند. این ها انواع ترید هایی هستند که تریدر های آپشن ها باید یاد بگیرند تا بتوانند هدایت و موفق شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا