آموزشآموزش فارکسپیش دبستانی

چرا ترید فارکس سود های ترید فارکس

دلایل روی آوری به بازار فارکس

چرا ترید فارکس – سودهای ترید فارکس

سود ها و منافع بسیاری در بازار ترید فارکس وجود دارد. این جا چند دلیل وجود دارد که نشان می دهد چرا افراد به سمت این بازار کشیده می شوند.

کمیسیونی در کار نیست

هیچ هزینه ی نقل و انتقال بانکی و هزینه ی مبادلات و هزینه های دولتی و حتی هزینه ی کارگزارن در این بازار وجود ندارد. بیشتر کارگزاران خرده فروش برای تمام خدمات شان از طریق (bid/ask spread پیشنهاد/ تقاضا و اسپرد) پاداش دریافت می کنند.

واسطه ای نیاز نیست

ترید ارز لحظه ای نیاز به یک واسطه را کاملا از بین برده است و این امکان را به شما می دهد که به طور مستقیم با بازار برای قیمت گذاری یا دریافت قیمت بر روی یک جفت ارز خاص در ارتباظ باشید.

در قرارداد آتی، سایز قراردادها و میزان سهم توسط تبادلات تعیین می شود. یک قرارداد استاندارد برای قرارداد آتی نقره 5000 اونس می باشد.

در قرارداد لحظه ای، شما خود تعیین کننده ی سهم و وضعیت خود هستید. این مسئله امکان شرکت کردن در فارکس را با حسابی به اندازه ی 25 دلاربه کارگزار می دهد. (هرچند که بعدا توضیح خواهیم داد که 25 دلار شروع خوبی نیست)

هزینه ی بسیار کم برای معاملات

هزینه ی معاملات خرده فروشی (bid/ask spread ) به طور معمول کمتر از 0.1% در شرایط نرمال بازار است. در تبادلات گسترده تر می تواند کمتر از 0.07% باشد که این مسئله می تواند به شیوه ی کار شما بستگی داشته باشد که بعدا به طور کامل به آن می پردازیم.

یک بازار 24 ساعته است

لازم نیست که شما منتظر زنگ باز شدن بازار باشید.از دوشنبه صبح که در استرالیا شروع کار است تا زمان پایان تمام کارها در نیویورک بازار بی وقفه باز و مشغول فعالیت است. این مسئله برای آن هایی که می خواهند به صورت نیمه وقت ترید کنند بسیار مناسب است.

چرا که می توانید در هر ساعتی که بخواهید ترید کنید. صبح، ظهر، شب، در هنگام صبحانه یا در زمان خواب.

هیچ کس نمی تواند بازار را در اختیار تام خود در بیاورد

بازار خارجی مبادله بسیار بزرگ است و شرکت کننده های بسیاری در آن حضور دارند که هیچ شخص یا هویتی (حتی بانک مرکزی) نمی تواند قیمت بازار را برای مدت طولانی کنترل کند .

سرمایه گذاری با اهرم

در ترید فارکس یک سرمایه کوچک می تواند یک معامله ی بزرگتری را به کنترل خود در آورد. اهرم ها به تریدرها این فرصت را می دهد که خوب سود کنند و در عین حال ریسک را در حداقل نگه دارند.

برای مثال یک کارگزار فارکس ممکن است یک سرمایه 50 تا 1 اهرمی را ارائه دهد، بدین معنی که یک سپرده ی حاشیه ای 50 دلاری یک تریدر امکان یک خرید و فروش ارزی با ارزش 2500 دلار را فراهم می سازد که به طور متشابه و با 500 دلار می تواند 25000 دلار ترید کند.
در حالی که این مسئله شیرین است بیایید به یاد داشته باشیم که اهرم ها یک شمشیر دو لبه هستند، بدون مدیریت مناسب ریسک میزان بالایی از این سرمایه می تواند منجر به نه تنها سود های عظیم بلکه به زیان های بزرگ شود.

چرا ترید فارکس سود های ترید فارکس مفهوم لات در فارکس

نقدینگی بالا

از آنجایی که بازار فارکس بسیار یزرگ است و بسیار هم نقدینگی در آن جاری است. این بدان معناست که در شرایط معمولی با کلیک یک موس شما می توانید فورا خرید و فروش را در انجام دهید زیرا معمولا کسی در بازار است که طرف دیگر معامله ی شما باشد.

شما هرگز در یک تجارت گیر نمی افتید. شما به راحتی می توانید پلت فرم ترید خود را به صورت آنلاین تنظیم کنید تا زمانی که سود آن به سطح مطلوب رسید به صورت خودکار معامله بسته شود (سفارشات محدود). یا حتی زمانی که ترید به زیان شما پیش می رود آن را متوقف کنید.

موانع محدود برای ورود

شما گمان می کنید که به عنوان شروع کننده ی یک تریدر ارز مقدار بسیار زیادی پول هزینه به همراه خواهد داشت.
اما واقعیت این است که وقتی با بازار ترید مقایسه می کنید، فیوچر و آپشن این مسئله را به همراه ندارد.

کارگزاران آنلاین فارکس، حساب های تریدی مینی و میکرو را با سپرده ی اندک 25 دلاری ارائه می دهند. ما نمی گوییم که شما باید یک حساب کاربری را با کمترین سپرده باز کنید، اما فارکس بیشتر آماده ی پذیرایی از افراد متوسطی است که پول لازم برای شروع ترید را ندارند.

چیزهای رایگان در همه جا

اکثر کارگزاران فارکس آنلاین، حسابهای “غیر واقعی- دمو” برای تمرین کردن ترید و بالا بردن مهارت ها همراه با اخبارهای واقعی فارکس و خدمات کشیدن جداول واقعی را ارائه می دهند و جالب اینجاست که تمامی این خدمات مجانی می باشد.

حساب های دمو برای آن هایی که از نظر مالی گرفتاری دارند اما می خواهند کار ازموده شوند و مهارت های ترید کردن خود را با بازی با پول های غیر واقعی قبل از راه اندازی ترید واقعی و ریسک پول حقیقی پرورش دهند، بسیار با ارزش است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا