آموزشآموزش رمز ارزبلاکچینچند منظورهکیف پول

کیف پول هیبریدی

حساب ارز دیجیتال با کارایی و امنیت بالاتر

کیف پول هیبریدی

به دلیل مشکات و ضعف ساختاری در کیف صرافی (Online Wallet)، ورژن جدید این کیف پولها که به آن کیف پول هیبریدی می گویند به وجود آمد. در این مدل از نرم افزر جاوا اسکریپت برای مدیریت و نگهداری کلید خصوصی (Private Key) و عمومی (Public Key) استفاده می شود.

با اینکه شما از سیستم های آنلاین جهت مدیریت حسابهای خود بهره می برید اما کلید خصوصی شما در کامپیوتر شخصی شما ذخیره شده و تنها برای انجام دادوستد و انتقال پول به صورت کد هش شده به سرور صرافی منتقل می شود.

کیف پول هیبریدی - به دلیل مشکات و ضعف ساختاری در کیف صرافی (Online Wallet)، ورژن جدید این کیف پولها که به آن کیف پول هیبریدی

بدین صورت فقط شما می توانید به مهمترین اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و امنیت کیف پول شما به مراتب بالاتر از مدلهای دیگر است.

از دیگر مزایای این روش این ست که در صورت عدم ارائه سرویس توسط صرافی (Exchanger)، باز هم شما می توانید اطلاعات مهم خود را بازیابی و استفاده نمایید و حساب و پول شما از بین نمی رود.

اما کاربران باید به این نکته توجه داشته باشند که علارقم امنیت بالا، سودجویان و کلاهبرداران باز هم می توانند با هک کردن و دستکاری در نرم افزار جاوا اسکریپت کامپیوتر کاربران، اقدام به کلاهبرداری نمایند.

با توجه به اهمیت بالای کلیدها و اطلاعات، اگر کاربری کلیدها و اطلاعات ورود خود را گم کند دیگر دسترسی به حساب خود را از دست می دهد و کلیه موجودی وی غیر قابل دسترس می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا