آموزشآموزش باینری آپشن

ترید ارز

تجارت جفت ارز EURUSD به عنوان مبنا معاملات بالاتر انجام می شود

ترید ارز

بیایید مثالی از ترید باینری آپشنی که از جفت ارزها استفده می کند بزنیم که توسط Nadex ارائه می شود. ما جفت ارز یورو دلار ، به طور خاص در یک باینری آپشن EURUSD 138 که در انتهای روز در ساعت 3:00 بعدازظهر پایان می یابد. اگر شما خریدار این آپشن هستید و EURUSD در تاریخ انقضا، بالاتر از 1.38 معامله شود، باینری آپشن در 100 تنظیم می شود و شما 100 دلار برای هر قرارداد به دست آورده اید. در صورتی که جفت ارز EURUSD در تاریخ انقضاء در 1.38 یا کمتر از 1.38 باشد، باینری به صفر می رسد و شما 0 دلار دریافت می کنید.

فرض کنید که برای لحظه ای این باینری آپشن USDEUR 138 در 45 دلار معامله می شود. خریداری که پوزیشن باینری آپشن طولانی را در قیمت 45 دلار باز می کند، در (45 دلار برای هر قرارداد) حاشیه خواهد بود. در طرف دیگر تجارت، فروشنده باینری یک موقعیت کوتاه را در قیمت 45 دلار معاملاتی که (55 دلار برای هر قرارداد) حاوی حاشیه است، باز می کند، زیرا هر هزینه ابتدایی بیشترین خطر تجاری برای آنها محسوب می شود.

در تجارت جفت ارز EURUSD به عنوان مبنا معاملات بالاتر انجام می شود و در صورتی که بالاتر از عدد 1.38 باشد، ارزش قیمت گذاری باینری در معاملات بالاتر از 50 نسبت به حداکثر 100 ارزش افزوده خواهد شد. برعس اگر جفت ارز EUR USD پس از فروش در پایین قیمت انجاک گزینه ترید شود، قیمت باینری کمتر از 50 خواهد بود و به دلیل کاهش ارزش EURUSD به سمت پایین تر از سطح 1.38 و به سمت 0 برای فروشنده ادامه خواهد یافت.

در ساعت 3:00 بعد از ظهر تا پایان انقضای روز، قرارداد باینری یا 0 یا 100 می شود. در این جا رسیدن به صفر یا صد بستگی به ای دارد که هرکدام از آن ها برای رسیدن به سود اولیه و کاهش تلفات در تجارت آپشن خود را گذرانده باشد.

این مسئله خیلی مهم نیست که اگر جفت ارز یورو دلار در طول عمر آپشن بالاتر از 1.38 باشد و سپس به عقب بازگردد. این مسئله در زمان تاریخ انقضای آپشن اهمیت پیدا می کند و مشخص می کند که آپشن به 100 رسیده است یا صفر. EUR / USD باید در زمان انقضا برای آپشن 100 از 1.38 باشد.

زمان یک عامل بسیار مهم در قیمت یک باینری آپشن است. همانطور که می توانید تصور کنید، با معاملات EURUSD در 1.30، یک هفته 138 باینری ارزش بیشتری را نسبت به یک روز می تواند داشته باشد، زیرا احتمال دارد که جفت ارز EURUSD بتواند به بالای میزان 1.38 در هفته به جای یک روز برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا