آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال چهارم

3 قانون در هنگام استفاده از Stop Loss

استفاده از Stop Loss

3 قانون در هنگام استفاده از Stop Loss

هنگامی که مشق های خود را انجام می دهید و یک طرح تجاری عالی خلق می کنید که شامل سطح توقف ضرر است، اکنون باید اطمینان حاصل کنید که، در صورتی که بازار در برابر شما حرکت کند این توقف ها را اجرا کنید.

دو راه برای انجام این کار وجود دارد. یکی با استفاده از یک توقف خودکار و دیگری از طریق توقف روانی است.

کدام یک برای شما بهتر است؟

اینجا قسمت سخت ماجرا است که پاسخ شما بستگی به قدرت نظم شما دارد.

آیا چالش ذهنی و کنترل خود را در جهت توقف تریدخود دارید؟

در گرمای نبرد، آن چیزی اغلب برنده های بلند مدت از بازنده ها را جدا می کند این است که آیا آنها می توانند به طور عینی از برنامه های پیشنهادی خود پیروی کنند یا خیر.

معامله گران، به خصوص آنهایی که بی تجربه تر هستند، اغلب خود را مورد سوال قرار می دهند و زمانی که درد را حس کردند ، این عقیده را از دست می دهند و افکار منفی مانند “ممکن است بازار به اینجا برگردد نظرشان را عوض می کند. با خود می گویند من باید این ترید را کمی طولانی تر نگه دارم و پس از آن به مسیری که من می خواهم خواهد رفت. ”

اشتباه!

اگر بازار به توقف شما رسیده باشد، دلیل شما برای تجارت دیگر معتبر نیست و زمان آن است که آن را ببندید …هیچ سوالی نباید پرسیده شود!

Stop Loss افزایش حد ضرر حرکت استاپ لاس

به همین دلیل خدایان متعالی فارکس دستورات محدودی را اختراع کردند.

معامله گران جدید فارکس همیشه باید از دستورالعمل های محدود استفاده کنند تا به طور خودکار در زمان ضرر در سطوح از پیش تعیین شده از ترید خارج شوند. به این ترتیب شما نمی توانید شك كند كه طرح شما اشتباه است. شما حتی نباید در مقابل ایستگاه تجارت خود نشسته باشید تا سفارش را انجام دهید.

چقدر عالی است ؟!

البته، هرچه بیشتر ترید کنید و تجارب بیشتری به دست آورید، امیدوارم که درک بهتری از رفتار بازار و روش های خود به دست آورید و نظم و انضباط تتان بیشتر خواهد شد.

تنها پس از طی این مسیر توقف های ذهنی برای استفاده خوب است، اما ما هنوز توصیه می کنیم محدودیت سفارش برای خروج از اکثر معاملات خود را استفاده کنید.

بستن معاملات به صورت دستی سبب برخی اشتباهات (به ویژه در حوادث غیر منتظره) مانند ورود به سطوح اشتباه قیمت یا اندازه موقعیت، قطع برق، یک ماراتن حمام ناشی از قهوه و غیره، می شود.

تجارت خود را برای ریسک غیر ضروری باز نگذارید، بنابراین همیشه یک محدودیت برای بازگرداندن شما وجود دارد!

از آنجا که متوقف ها هرگز در سنگ تنظیم نشده اند و شما می توانید آنها را حرکت دهید، ما این درس را با 3 قاعده که در هنگام استفاده از دستورات توقف ضرر دنبال می شود، پایان خواهیم داد.

3 قانون تعیین توقف ضرر

قانون شماره 1: اجازه ندهید احساسات شما دلیل حرکت توقف شما باشد.

مانند توقف ضرر اولیه شما، قبل از اینکه تجارت خود را تنظیم کنید، تنظیمات توقف شما باید از پیش تعیین شده باشد. اجازه ندهید که وحشت وارد بازی شود!

قانون شماره 2: دنباله رو توقف خود باشید.

دنباله رو توقف خود بودن به معنی حرکت آن در جهت یک تجارت برنده است. این در سود قفل می شود و ریسک شما را در صورتی که واحد های بیشتری به موقعیت های باز خود اضافه کنید، مدیریت می کند.

قانون شماره 3: توقف خود را گسترش ندهید.

افزایش توقف شما تنها سبب افزایش خطر و افزایش مقداری که شما از دست خواهد داد می شود. اگر بازار به توقف برنامه ریزی شده شما برخورد کند، تجارت شما انجام می شود. نگاهی به ضربه کنید و به سمت فرصت بعدی خود حرکت کنید.

افزایش توقف در واقع به معنی نداشتن هیچ گونه توقف است و هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد. هرگز توقف خود را گسترش ندهید!

این قوانین برای درک بسیار آسان هستند و باید به دستی دنبال شوند، ویژه قانون شماره 3!
توقف خود را گسترش ندهید!

یا پایان شما مثل این مرد می شود.

Stop Loss اموزش تنظیم توقف ضرر تجارت و سرمایه فارکس

همیشه به یاد داشته باشید که برنامه تجارت خود را پیش ببرید و از پ سناریو برای انجام کارهایتان استفاده کنید که نگران نباشید و کاری را که احتمالا بعدا از انجام آن پشیمان می شوید انجام ندهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا