آموزشآموزش فارکسمهدکودک

نحوه باز کردن حساب معاملاتی فارکس

انتخاب حساب معاملاتی

نحوه باز کردن حساب معاملاتی فارکس

پس  از معامله کردن با حساب غیر واقعی “Demo” درسیستم عامل حداقل سه کارگزار، انتخاب خود را به یک بروکر فارکس محدود کرده اید؟ پس از پیدا کردن کارگزار مناسب، می توانید یک حساب معاملاتی فارکس را در سه مرحله ساده باز کنید:

  • انتخاب نوع حساب
  • ثبت نام
  • فعال سازی حساب کاربری

این ارزش تکرار دارد بنابراین باید باز تکرار شود. قبل از معامله ی حتی یک سکه از پولی که با زحمت بدست آورده اید، دو یا سه حساب دمو باز کنید. چرا که نه؟ همه ی انها رایگان هستند! اطمینان حاصل کنید که از چندین کارگزار مختلف برای تست کردن و اطلاع رسانی راجع به کیفیت خدمات استفاده کنید تا متوجه شوید کدامیک مناسب شماست.

انتخاب نوع حساب

هنگامی که شما برای باز کردن یک حساب کاربری Live (واقعی) آماده هستید، باید انتخاب کنید که کدام نوع حساب معاملاتی فارکس را می خواهید: یک حساب شخصی یا یک حساب کاربری تجاری.

در گذشته، هنگام باز کردن حساب معاملاتی فارکس، همچنین باید انتخاب می کردید  که آیا می خواهید یک حساب استاندارد، یک حساب کاربری Mini یا یک حساب کاربری «میکرو» باز کنید.

در حال حاضر، این مشکلی نیست زیرا اکثر کارگزاران به شما اجازه می دهند لاتهای کوچک خریداری کنید. این کار برای افراد تازه کار و تجار بی تجربه که تنها یک حساب کوچک ازسرمایه خود دارند، بسیار مفید است. این به شما انعطاف پذیری بزرگی می دهد، زیرا شما مجبور نیستید بیشتر از آنچه دوست دارید، معامله کنید.

همچنین همیشه، همیشه، همیشه به یاد داشته باشید: همیشه پرینت حساب خود را بررسی کنید. بعضی از کارگزاران گزینه “مدیریت حساب” را در فرم های درخواست خود دارند. اگر می خواهید کارگزار حساب شما را برایتان معامله کند، می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

علاوه بر این، باز کردن یک حساب مدیریت شده مستلزم یک حداقل سپرده بسیار بزرگ است، به طور معمول 25000 دلار یا بیشتر. همچنین، مدیرقسمتی از سود را به خود اختصاص می دهد. در نهایت، اطمینان حاصل کنید که یک حساب لحظه ای  فارکس باز کنید و نه یک حساب فوروارد یا آتی.

ثبت نام

برای باز کردن یک حساب کاربری باید مدارک را ارائه دهید و فرم ها از بروکر به بروکر دیگر متفاوت خواهد بود. آنها معمولا در قالب PDF ارائه می شوند و می توانند توسط برنامه Adobe Acrobat Reader مشاهده و چاپ شوند.

همچنین اطمینان حاصل کنید که تمام هزینه های مرتبط با آن را می دانید، مانند اینکه بانک شما برای انتقال وجه بانکی چه هزینه ای دریافت می کند. شما شگفت زده خواهید شد که این هزینه ها واقعا چقدر است و ممکن است بخش مهمی از سرمایه تجاری شما را بگیرند.

فعال سازی حساب

هنگامی که کارگزار تمام مدارک لازم را دریافت کرده ، شما باید یک ایمیل با دستورالعمل هایی برای تکمیل فعال شدن حساب کاربری خود، دریافت کنید. پس از این که مراحل تکمیل شد، شما یک ایمیل نهایی با نام کاربری، رمز عبور و دستورالعمل های مربوط به نحوه تأمین مالی حساب خود دریافت خواهید کرد.

بنابراین همه چیزهایی که به نظر شما برای ورود و شروع  تجارت است.بستگی دارد خیلی راحته؟ زمان ورود به سیستم، با عجله باز کردن آن نمودارها، و شروع به تجارت! اما فقط یک دقیقه صبر کنی

حساب معاملاتی آیا فارکس سوداور است جرم فارکس

حساب معاملاتی فارکس را باز کنید. ما به شدت به ترید با حساب دمو را توصیه می کنیم. در تجارت demo هیچ چیزی  شرم آور نیست – هر کس باید از جایی شروع کند.

اگر برای حداقل شش ماه با نسخه ی دمو ترید می کنید، شاید بتوانید پای خود را به معاملات مستقیم باز کنید. حتی پس از آن، ما پیشنهاد می کنیم که در جای کم عمق شنا کنید  و در نظر بگیرید که چقدر می خواهید به خطر بیفتید.

معاملات واقعی یک داستان متفاوت است. این مانند تفاوت بین مسابقه علیه بچه ی برادر (یا خواهر) شما و مبارزه با مانی پاکویو است.

حساب معاملاتی کارگزاری فارکس در ایران

اگر شما شروع به ترید واقعی معاملات بدون هیچ گونه تجربه ای در معاملات دمو کنید، این چیزی است که معمولا اتفاق می افتد. اما مهم نیست که چقدر در  معاملات دمو موفق هستید، هیچ چیز نمیتواند جایگزین حسی شود که شما هنگام در جریان بودن پواواقعی تان دارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا