آموزشارزهای دیجیتاللیست دیجیتال ارزها

بایت کوین (Bytecoin) چیست؟

نوعی ارز دیجیتال و غیر متمرکز سرور باز

بایت کوین (Bytecoin) چیست؟

بایت کوین نوعی ارز دیجیتال و غیر متمرکز سرور باز است که به هر شخص علاقه مندی اجازه میدهد تا در گسترش شبکه ی بایت کوین شرکت کند. امنیت و شخصی سازی از ویژگی های بارز بایت کوین هستند و بهترین گزینه برای افرادی هست که میخواهند تمامی ترکنش های مالی خود را به صورت خصوصی انجام دهند.

انتقالات محرمانه یه سرعت در تمام جهان توسط شبکه ی بایت کوین ارائه شده اند و کاملا غیر قابل دسترسی و غیر قابل جستو هستند و نکته ی مثبت اینجاست که به هیچ هزینه ی اضافی احتیاج ندارند.

ارزهای فیات به محدوده های خاصی اختصاص داده می شوند، در حالی که بایت کوین به اینترنت متصل است و به همین دلیل به طور پیش فرض ارزی بین المللی است.

خصوصیات بایت کوین

شما می توانید با اختصاص قدرت محاسباتی رایانه خود در عملکرد این شبکه شرکت کنید. با توجه به این مکانیزم، پردازش های تراکنش غیر متمرکز است که به شخص اجازه می دهد که نه تنها یک کاربر بلکه یک شرکت کننده باشد.

تصمیم به طور کامل با خود شماست، شما می توانید انتخاب کنید تا در زمینه ی تعمیر و نگهداری شبکه فعالیت کنید و در ازای آن پاداش دریافت کنید و یا با خرید BCN به طور مستقیم در مبادلات شرکت کنید.

معاملات بایت کوین

بر خلاف معاملات پول نقد که در آن پول شما از طریق یک واسطه، بانک یا موسسه مالی پردازش می شود، معاملات بین کاربران بایت کوین در اینترنت انجام می شود که انجام معاملات را بسیار قابل اعتماد تر می کند.

حریم خصوصی تراکنش ها توسط الگوریتم های رمزنگاری ایمنی محافظت می شود و بدین ترتیب هیچکس نمی تواند شناسایی کند که چه کسی پول را فرستاده است، کدام گیرنده بوده است و مقدار پول منتقل شده است چقدر است.

امنیت و قابلیت اطمینان

قابلیت اطمینان بایت کوین توسط تمام قدرت محاسبه ی کامپیوترهایی که در پردازش معاملات شرکت می کنند تعریف می شود. هرچه قدرت محاسبه بیشتر باشد، امنیت شبکه بیشتر است.

در این صورت تمام پول ذخیره شده در کیف پول خود در جریان فرآیند معامله محافظت می شود و ایمنی آن به قابلیت اطمینان شبکه بستگی ندارد. پول شما همیشه امن است.

تقلیل قیمت بایت کوین

بایت کوین به تدریج در طول زمان گران تر می شود، زیرا تعداد آن به 184.47 میلیارد BCN محدود می شود. تعداد بایت کوین های منتشر شده در هر 120 ثانیه کمی کاهش می یابد. در نتيجه BCN سود ميگيرد و نرخ ارز افزايش مييابد.

در حالی که ارزهای با کاهش شدید پاداش به ازای هر بلوک در معرض کاهش شدید قدرت شبکه قرار می گیرند، انتشار بایت کوین به آرامی کاهش می یابد و ارز را از شوک های اقتصادی محافظت می کند.

انتشار بایت کوین

انتشار ارزهای فيات يك فرآيند بسته است كه در آن يك صادر كننده به توانمندی های خود متعهد استو نمیتواند در فرایند انتشا شرکت کند.

انتشار بایوت کوین یک فرآیند باز است که از توانایی محاسبات تمام اعضای شبکه استفاده می کند. هر کاربر می تواند به شبکه بایت کوین بپیوندد و در فرایند انتشار (در نتیجه تبدیل به یک ماینر) شرکت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا