آموزشآموزش فارکس

آیا باینری آپشن ها رگوله هستند؟

تعداد زیادیی از رگولاتور های نظارتی بر معاملات باینری آپشن وجود ندارد

آیا باینری آپشن ها رگوله هستند؟

معامله باینری آپشن ها ترید های جدید و تازهای هستند که به تازگی توجه رگولاتور ها را به خود جلب کرده اند، زیرا امروزه توسط بسیاری از بروکر های قدیمی و جدید به معامله گران ارائه می شوند.

برخلاف معاملات لحظه ای فارکس، که توسط CFTC، NFA یا دیگر سازمان های نظارتی خارجی رگوله می شود، در حال حاضر تعداد زیادیی از رگولاتور های نظارتی بر معاملات باینری آپشن وجود ندارد.

البته، با افزایش محبوبیت استفاده از باینری آپشن ها، جریان ایجاد شروع فعالیت های رگولاتوری برای ترید باینری آپشن ها شروع شده است.

کمیسیون اوراق بهادار قبرس (CySEC) اولین موسسه نظارتی بود که در ماه مه 2012 بازپرداخت باینری آپشن را به عنوان یک ابزار مالی برگزید. در ایالات متحده، یکی از بزرگترین بروکر های باینری آپشن، Banc de Binary، ابتکار عمل خود را برای تنظیم مقررات CFTC برای عملیات خود ایجاد کرد.

در سراسر جهان، دیگر سازمان های نظارتی همچنان شروع به نگاه دقیق تر به ترید باینری آپشن می کنند. اداره خدمات مالی ژاپن پیش نویس مقررات خود را برای بزرگترین بازار برای محصول آماده می کند.

در مالت، اداره خدمات مالی مالت (MFSA) ترتیب می دهد که مسئولیت تنظیم کارگزاران گزینه های دودویی در کشور را بر عهده بگیرد.

در راستای این، کارگزاران تحت فرآیند درخواست و فرایند رسیدگی به سختی قرار خواهند گرفت تا مجوز کار خود را حفظ کنند. در مالت، اداره خدمات مالی مالت (MFSA) مسئولیت تنظیم کارگزاران باینری آپشن را در کشور بر عهده بگیرد.

در این راستا ، کارگزاران تحت فرآیند رسیدگی به خواهند گرفت تا مجوز کار خود را حفظ کنند.

از جمله نیازمندی های کاربردی احتمالی این است که کارگزاران باینری آپشن تحت مجوز خدمات سرمایه گذاری خدمات 3 قرار می گیرند و حداقل سرمایه مورد نیاز 730،000 یورو خواهد بود.

اگر قصد دارید یک حساب باینری آپشن باز کنید، مطمئن شوید که این کار را با یک کارگزار رگوله شده انجام دهید.

کارگزاران رگوله شده معمولا به استانداردهای عملیاتی بالاتر می رسند و اگر مشکلی دارید (برای مثال، اعمال ترید، واریز و برداشت)، قدرت بیشتری برای کمک به حل و فصل مسائل مربوط به کارگزار دارید.

اگرچه کارگزارهای غیرقانونی نباید به طور معمولی به عنوان کارگزاری های کلاه بردار شناخته شوند، اما ترید با آنها ممکن است شامل خطراتی نظیر فقدان تضمین هایی باشد که صندوق های سرمایه گذاری شرکت جدا از صندوق های مشتری است.

به علاوه، هیچ کس به پرونده های شما گوش نخواهد کرد و اگر مشکل دارید، باید از طرف خود اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا