آموزشآموزش فارکسفوق لیسانس

حساب های مدیریت شده ی فارکس

سرمایه ی سرمایه گذار را برای درصدی از سود به کار می گیرد

حساب های مدیریت شده ی فارکس

این کلاهبرداری با داشتن یک سرمایه گذار “سرمایه گذاری” با یک معامله گر “حرفه ای”، که سرمایه ی سرمایه گذار را برای درصدی از سود به کار می گیرد، عمل می کند.

سرمایه گذاری با یک معامله گر حرفه ای بهترین حساب پم حساب سرمایه گذاری مشترک

این به نظر جذاب می رسد، به ویژه برای مبتدیان که هیچ ایده ای ندارند که چه کار می کنند و یا زمان یادگیری ندارند.

آنها با خود تصور می کنند “که خب، او یک ” حرفه ای ” است و باید بداند که چه کاری انجام می دهد!

این 100 بار بهتر از این است که خودم معامله کنم! ”

مشکل این جا است که کاربر با اعتماد کامل پول خود را به دست یک غریبه می سپارد. که در واقع مانند گرفتن آب نبات از یک کودک است.

سرمایه گذاری با یک معامله گر حرفه ای انواع حساب پم آلپاری pamm

در بسیاری از موارد از حساب های مدیریت شده، مدیر در واقع منابع را به اقلام لوکس غیر مرتبط مانند اتومبیل ها، جزایر و پنت هوس ها اختصاص می دهد. و در آخر هنگامی که سرانجام دستگیر شد، مدیر قادر به پرداخت کل مبلغ سرمایه ی سرقت رفته نیست و نمی تواند مشتریان را راضی و پرونده های چند میلیون دلاری را پرداخت کند.

بله، ما می دانیم که به نظر می رسد بزرگ نمایی می کنیم، اما اغلب اوقات این اتفاق می افتد و مردم می توانند کل سرمایه گذاری خود را از دست بدهند.

تمامی حساب های مدیریت فارکس بد نیستند. بعضی از آنها سالها تجربه تجاری داشته اند و در تجارت واقعی پول خوبی دارند اما این موارد بیشتر استثنا هستند.

برخی از سیستم عامل های تجاری حتی گزینه ای دارند که به کار بران اجازه می دهد تا با استفاده از ساختار حساب کارگزار به عنوان مدیر عمل کنند.

این روش مانع از جذب یک فرد می شود که از سرمایه برای بلیط نیویورک نیکس، سفر به باهاما یا پورشه کاین استفاده کند.

سرمایه گذاری با یک معامله گر حرفه ای سود حساب پم pamm چقدر است

در حالی که این گزینه نسبت به گزینه ای که اجازه می دهد تا یک مدیر به صورت مستقل سرمایه ی شما را ترید کند، امن تر است، شما هنوز هم از نداشتن دانش و تجربه از طریق مطالعه تجارت فارکس ضرر می کنید.

اگر یک چیز باشد که ما برای تریدر ها به شدت بر آن تاکیید می کنیم، آموزش و یادگیری است. و هیچ چیزی وجود ندارد که جایگزین تجربه ی کسب شده از طریق یادگیری و تجارت بشود.

در نهایت، تنها راه مطمئن برای کسب سود در بازار فارکس، آگاهی، تمرین و انضباط است.

ما فقط یک سوال داریم.

آیا شما به پولی که به دشواری کسب کرده اید به راحتی به دست یک غریبه می سپارید؟

اگر هنوز هم می خواهید حساب های مدیریت فارکس را امتحان کنید، مطمئن شوید که تکالیف خود را به درستی انجام داده اید و یک مدیر قابل اعتماد پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا