ثروتمندانخانواده ثروتمندسرمایه گذاری

خانواده کاکس – The Cox Family

خانواده کاکس

خانواده Cox، بر خلاف خانواده ال سعود، آموختند که چگونه دسترسی ها ی دولتی را به ثروت خانوادگی تبدیل کنند. James Middleton Cox دو اصلاح غیر رسمی را به عنوان دولت دموکرات اوهایو تنظیم کرد و در سال 1920 کمپینی شکست خورده برای رئیس جمهور وقت به راه انداخت.

پس از فعالیت های سیاسی، او چندین روزنامه و برنامه های تلویزیونی به راه انداخت که همه آنها سعی در نزدیک شدن به حزب دموکرات فرانکلین روزولت، که Cox آن را به عنوان همتای خود در سال 1920 انتخاب کرده بود ، داشتند. از سال 2016، شرکت Cox توسط دو نوه ی او اداره می شود.

خانواده کاکس بعد از دهه ها تمرکز بر انتشار روزنامه به تکنولوژی تلویزیون کابلی و خودرو روی آورده اند. ثروت خانوادگی آنها به سال ۱۸۹۸ زمانیکه جیمزم.کاکس امتیاز انتشار روزنامه عصردایتون را خریداری کرد برمیگردد.

این شرکت پس از آن به تلویزیون‌ ، رادیو و غیره گسترش یافت . شرکت کاکس شامل رسانه های ارتباطی کاکس (تلویزیون کابلی ، پهنای باند) و گروه رسانه ای (روزنامه، ایستگاه های رادیوتلویزیونی ) و دارایی های در بخش خودرو می باشد.

این شرکت در اکتبر ۲۰۱۵ مالکیت ۴ میلیاردی خود را برDealer Track سازنده نرم افزاربرای نمایندگی های خودرو را تکمیل کرد.

این خانواده از طریق شرکت کاکس در حال حاضرمالک سایت Autodealer.com، کتاب Kelly Blue و مزایده های اتومبیل Manheim است. ثروت در میان پنج نوه جیمز کاکس تقسیم شده است : جیم کندی، بلار پری اکدین ،جیمز چمبرز،کاترین رینر و مارگارتا تیلور.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا