آموزشآموزش فارکسپیش دبستانی

بهترین زمان برای ترید کردن کدام بازه است – جلسه ی لندن

 لندن پایتخت بازار فارکس در جهان

بهترین زمان برای ترید کردن کدام بازه است – جلسه ی لندن

درست زمانی که شرکت کنندگان در بازار آسیا شروع به بستن فروشگاه می کنند. همتایان اروپایی آن ها، روز خود را آغاز می کنند. در حالی که مراکز مالی متعددی در سراسر اروپا وجود دارد، این لندن است که شرکت کنندگان در بازار چشم بدان دوخته اند.

بهترین زمان برای ترید کردن کدام بازه است - جلسه ی لندن ماشین حساب ارزش پیپ

از لحاظ تاریخی، لندن به دلیل موقعیت استراتژیک آن همیشه مرکز تجارت بوده است. جای تعجب نیست که لندن با هزاران تاجر که درهر دقیقه صدها معامله را جوش می دهند، پایتخت بازار فارکس در جهان بنامند. حدود 30 درصد از معاملات فارکس در طول جلسه لندن رخ می دهد.

در زیر یک جدول وجود دارد که محدوده ی پیپ لندن از جفت ارزهای اصلی را نشان می دهد.

جفت ارز لندن
یورو/دلار  83
پوند/دلار 82
دلار/ین  36
دلار استرالیا/دلار آمریکا 60
دلار نیوزلند/دلار آمریکا 64
دلار آمریکا/دلار کانادا 66
دلار/فرانک 58
یورو/ین 80
پوند/ین 102
دلار استرالیا/ین 86
یورو/پوند 40

این ارزش های پیپ با استفاده از میانگین داده های گذشته محاسبه شده است. توجه داشته باشید که اینها ارزش های مطلق نیستند و بسته به نقدینگی و سایر شرایط بازار ممکن است متفاوت باشند.

در اینجا برخی از واقعیت های شسته و رفته در مورد جلسه اروپا آورده شده است:

  • از آنجایی که جلسه لندن با دو جلسه عمده تجاری دیگر برگزار می شود و لندن به عنوان یک مرکز کلیدی مالی، یک بخش بزرگ از معاملات فارکس در این زمان انجام می شود. این امر منجر به نقدینگی بالا و به طور بالقوه هزینه های تراکنش پایین تر می رود. به عنوان مثال، به پراکندگی پایین تر پیپ منجر می شود.
  • با توجه به حجم زیادی از معاملات که انجام می شود، جلسه معاملاتی لندن به طور معمول جلسات ناپایدار است. بیشتر جریان ها در جلسه لندن آغاز می شود و معمولا تا آغاز جلسه نیویورک ادامه خواهد یافت.
  • نوسانات در اواسط جلسه به شدت کاهش می یابد. زیرا معامله گران اغلب قبل از انتظار برای شروع دوره تجاری نیویورک ناهار می خورند.
  • جریانها ممکن است در اخرجلسه برعکس شود، چون که بعضی از تریدرهای اروپایی ممکن است تصمیم بگیرند سود خود را قفل کنند.

کدام جفت ها را باید ترید کنید؟

با توجه به حجم معاملاتی که انجام می شود، در طول جلسه اروپایی نقدینگی بسیار زیاد است که تقریبا هر جفت می تواند معامله شود. البته که بهترین تصمیم ممکن است چسبیدن به جفت ارزهای اصلی باشد (یورو/دلار، پوند/دلار، دلار/ین و یا دلار/فرانک) چرا که پراکندگی منسجمی دارند.

همچنین این جفت ها هستند که معمولا به طور مستقیم تحت تاثیر گزارش های خبری که در طول جلسه اروپایی بیرون می آیند، قرار می گیرند. شما همچنین می توانید ارزهای تقاطعی یا ارزهایی فرعی (مخصوصا،یورو/ین و یا پوند/ین) را امتحان کنید زیرا در این زمان مشخص نوساناتی دارند چون که آنها ارزهای تقاطعی هستند که پراکندگی شان می تواند گسترده تر باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا