آموزشآموزش فارکسابتدایی

استفاده از میانگین های متحرک در معاملات

خلاصه مطالب

استفاده از میانگین های متحرک

انواع مختلفی از میانگین متحرک وجود دارد. دو نوع رایج آن ها، یک میانگین متحرک ساده و دیگری میانگین متحرک نمایی است. میانگین های متحرک ساده، ساده ترین شکل میانگین های متحرک هستند، اما آنها در معرض بی تحرکی های بازار هستند.

میانگین متحرک نمایی وزن بیشتری را برای قیمت اخیر به ارمغان می آورد، به این معنی که تاکید بیشتر بر آنچه معامله گران در حال انجام آن هستند دارد. بسیار مهم است که بدانید که معامله گران در حال انجام چه کاری هستند تا اینکه ببینیم هفته گذشته یا ماه گذشته چه کرده اند.

میانگین متحرک ساده از میانگین متحرک نمایی روان تر عمل می کند. میانگین های متحرک دوره ی طولانی تر، روان تراز میانگین های دوره ی کوتاه عمل می کنند. با استفاده از میانگین متحرک نمایی می توانید یک روند سریعتر را مشخص کنید، اما این میانگین در معرض حقه های موجود در بازار است.

میانگین های متحرک ساده آهسته تر به عملکرد های قیمت در بازار عکس العمل نشان می دهند، اما شما را از بی تحرکی بازار و فریب های موجود در بازار حفظ می کنند. متوسط میانگین های متحرک برای پاسخ به قیمت اقدام کند، اما شما را از زوایای ناامن و ناامن جعلی نجات خواهد داد.

با این حال، به دلیل واکنش آهسته آن ها، می تواند تجارت شما را به تاخیر بیاندازید و ممکن است موجب از دست دادن برخی فرصت های خوب شود. شما می توانید از میانگین های متحرک برای تعیین کردن روندها استفاده کنید، چه زمانی وارد شوید و چه زمانی روند رو به پایان است. (استفاده از میانگین های متحرک در معاملات)

میانگین حرکت را می توان به عنوان سطح حمایت و مقاومت پویشی استفاده کرد. یکی از بهترین روش های استفاده از میانگین های متحرک، طراحی انواع مختلف است تا بتوانید حرکت بلند مدت و حرکت کوتاه مدت را ببینید.

آیا همه چیز را متوجه شدید؟ چرا نرم افزار نمودار سازی خود را باز نمی کنید و برخی از میانگین های متحرک را به نمایش در آورید؟ به یاد داشته باشید، استفاده از میانگین های متحرک ساده است. بخش سخت قضیه این است که تعیین کنید از کدامیک باید استفاده کنید.

به همین دلیل است که باید آنها را امتحان کنید و دریابید که کدامیک برای سبک تجاری شما مناسب است. شاید شما ترجیح می دهید یک سیستم روند دار را دنبال کنید. یا شاید شما بخواهید از آن ها به عنوان پشتیبانی و حمایت دینامیکی استفاده کنید.

هر چه را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که آن را کامل خواندید و برخی آزمایش ها را انجام دهید تا ببینید که چگونه آن را به طرح کلی معاملات شما مرتبط هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا