آموزشآموزش حساب بازنشستگی روتس

شرایط مورد نیاز

شرایط لازم مانند حقوق و دستمزد و در آمد خود اشتغالی را داشته باشد

شرایط مورد نیاز

هر فردی که شرایط لازم مانند حقوق، دستمزد و در آمد خود اشتغالی را داشته باشد، ممکن است در آن سال به صورت منظم با Roth IRAs ، تا زمانی که در آمد تغییر یافته ی تنظیم شده ی ناخالص (MAGI) فرد از مقدار مشخصی کمتر شود، مشارکت داشته باشد. مقدار MAGI بر اساس وضعیت مالیاتی افراد است. بعدا محدودیت MAGI را برای 2018 ببینید.

ایجاد Roth IRAs

IRA Roth باید توسط موسسه ای که تأییدیه ی IRS را برای ارائه IRA ها دریافت کرده است، ایجاد شود. این موسسات عبارتند ازبانک ها، شرکت های کار گزاری، اتحادیه های اعتباری فدرال بیمه شده و انجمن های پس انداز و وام. Roth IRA ها می توانند در هر زمانی ایجاد شود. با این حال، مشارکت برای یک سال مالیاتی باید توسط مهلت مالیات مالک IRA، که عموما 15 آوریل سال بعد است، انجام شود. پسوند های مالیاتی ضمیمه نمی شوند

در صورت ایجاد یک IRA دو مدرک اساسی وجود دارد که باید به صاحب IRA ارائه شود:

  • بیانیه افشای IRA
  • موافقت نامه IRA و برنامه ی سند

این مدارک قوانینی و مقرراتی را که Roth IRA باید آن را انجام دهد و توافق میان صاحب IRA و نگهبانان / امانت داران IRA ایجاد کند را مطرح می کنند.

غرامت تعریف شده

برای افرادی که برای یک کارفرما کار می کنند، جبران خسارتی که برای تأمین مالی Roth IRA واجد شرایط می باشد، شامل دستمزد، حقوق، کمیسیون، پاداش و سایر مبلغ پرداختی به فرد برای خدمات فردی برای یک کارفرما می باشد. در سطح بالا، جبران واجد شرایط، هر مبلغی است که در قسمت 1 فرم فرد W-2 نشان داده شده است.

برای یک فرد خود اشتغال و یا شریک در مشارکت، جبران درآمد خالص فرد از کسب و کار خود است، که کمتر از هر گونه کسری مجاز برای مشارکت به طرح های بازنشستگی از طرف فرد و بیشتر توسط 50٪ از مالیات خودسرانه شخصی کاهش می یابد.

جبران خسارت دیگری که به منظور ایجاد یک مشارکت منظم به ROT IRA است شامل مقادیر مالیات پذیر دریافت شده توسط فرد به عنوان یک نتیجه از حکم فسخ است.

غرامت جبران ناپذیر

منابع درآمدی زیر برای پرداخت به Roth IRA برای جبران خسارت واجد شرایط نیستند:

  • درآمد اجاره یا سایر سود از نگهداری اموال.
  • نرخ بهره و سود سهام.
  • مقادیر دیگر معمولا که از درآمد مشمول مالیات محروم می شوند.

محدودیت درآمد

افرادي که MAGI آن ها در محدوده خاصي قرار دارند ممکن است قادر به ايجاد محدوديت کامل برای مشارکت نباشند. این افراد باید از یک فرمول برای تعیین حداکثر مقدار آنها که ممکن است به مشارکت Roth IRA مشارکت کنند استفاده کنند. در

اینجا یک نمودار که حاوی مقادیر برای هر دسته بندی مالیاتی در سال 2018 است، آورده شده است:

[ارقام مربوط به مالیات سال 2017 عبارتند از: ازدواج / بازگشت جفت: $ 186،0000 – $ 196،000؛ متاهل / بازگشت جداگانه / زندگی با همسر: مشابه 2018؛ تک سرپرست خانوار / ازدواج کرد + با همسر زندگی نکرده بود: 118،000 دلار – 133،000 دلار.]

هر فردی که درآمدی کمتر از محدوده ی ذکر شده داشته باشد، برای قسمت مناسبش خود میتواند تا 100 درصد مشارکت داشته باشد.

کسانی که در محدوده های ذکر شده قرار می گیرند باید از فرمول زیر گام به گام استفاده کنند تا مقدار مورد استفاده آنها را تعیین کند:

مرحله 1 – کمترین مقدار دلار در محدوده MAGI را از کم کنید.
مرحله 2 – نتیجه مرحله 1 را بین کمترین مقدار در محدوده و بالاترین مقدار در محدوده تقسیم کنید.
مرحله 3 – نتیجه از مرحله 2 را در حداکثر حد مجاز ضرب کنید.
مرحله 4 – نتیجه مرحله 3 را از حداکثر حد مجاز کم کنید. نتیجه مقدار عددی است که فرد مجاز است در Roth IRA مشارکت کند.

بیایید توضیح دهیم که چگونه فرمول برای سه نفر مختلف برای سال مالی 2018 کار می کند:

  • جان، 35 ساله، ازدواج کرده است، یک پرونده مالیاتی مشترک دارد و دارای MAGI 194،000 دلار است.
  • مری، 30 ساله، ازدواج کرده است، پرونده مالیاتی جداگانه دارد، در طول سال با همسرش زندگی می کند و دارای MAGI از 5000 دلار است.
  • جین، 52 ساله، که مجرد و دارای MAGI 124،000 دلار است.

Roth IRA همچنین می تواند توسط تبدیل Roth به دیگر Roth IRA، و از برنامه های بازنشستگی حمایت شده توسط کارفرمایان تامین مالی شود.

محدودیت های سن

محدودیت سنی برای سرمایه گذاری Roth IRA وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا