آموزشراهنمای ابتدایی قرارداد آتی

مزایای مالیاتی

قراردادهای آتی با نرخ هایی متفاوت نسبت به سهام اوراق قرضه و ETF ها مالیات تعلق می گیرد

مزایای مالیاتی

به قراردادهای آتی با نرخ هایی متفاوت نسبت به سهام، اوراق قرضه و ETF ها ، مالیات تعلق می گیرد. در برخی موارد، تجارت معاملات e-mini ممکن است منجر به پرداخت مالیات بیشتر نسبت به سایر ابزارهای معاملاتی شود. قراردادهای آتی شاخص سهام الکترونیکی (از جمله ES، NQ، YM و RTY) مانند دیگر قراردادهای آتی معمولا تحت بخش 1256 کد مالیاتی ایالات متحده قرار می گیرند و سود و زیان آن ها در انتهای هر سال مالیاتی مشخص می شود.

عبارت Marked-to-marke به این معنا است که تمامی سود و زیان مشخص و گزارش شده است. به عنوان قرار داد های آتی e-mini ها تحت قانون 60/40 قرار می گیرند. جایی که با صرف نظر از طول واقعی دوره نگهداری 60 درصد سود به عنوان سود سرمایه ای درازمدت و 40 درصد به عنوان درآمد سرانه کوتاه مدت (درآمد معمولی) محسوب می شوند. برای معامله گران فعال، این می تواند منجر به صرفه جویی در مالیات شود.

قانون 60/40

در حال حاضر حداکثر نرخ مالیات سرمایه درازمدت 20 درصد و حداکثر نرخ مالیات مدت کوتاه مدت 39.6 درصد است. تحت قانون 60/40، ممکن است تریدر های معاملات آتی به حداکثر میزان مالیات مخلوط 27.84٪ برسند که بسته به تراز مالیاتی شما، این رقم ممکن است پایین تر باشد. به عنوان مثال، فرض کنید شما در یک سال 50،000 دلار تجارت ES می کنید. در نرخ بهره پایین و درازمدت 30،000 دلار سرمایه مالیات و در نرخ بهره بالا و کوتاه مدت 20،000 دلار مالیات به دست می آید.

در هنگام ترید سهام، به ترتیب، در صورتی که موقعیت برای کمتر از یک سال نگهداری می شود، 100٪ از سود مالیات در نرخ مالیات بر درآمد کوتاه مدت مالیات می گیرد. درمان مالیات مناسب برای معامله گران آتی یکی از دلایلی است که معامله گران فعال در بازار آتی به جای بازار سهام وارد بازار می شوند.

اضهار نامه ی مالیای

یکی دیگر از مزایای استفاده از معاملات آتی، سهولت در تکمیل اضهار نامه ی پایان سال است. در پایان هر سال، بروکر های آینده به هر مشتری یک فرم 1099-B ارسال می کند. این فرم مالیاتی نتیجه خالص تمام معاملات را نشان می دهد. این اطلاعاتی است که در اظهار نامه ی مالیاتی خود وارد می کنید. با وجودی که بیشتر معاملات آتی معاف از گزارش دقیق معاملات هستند، هنوز هم ایده خوبی است که سوابق خوبی در مورد فعالیت تجاری در صورت حسابرسی نگهداری شود.

مالیات پیچیده است و قوانین اغلب تغییر می کنند. مهم است که با یک متخصص مالی و قانونی مشورت کنید تا اطالاعات و مشاوره به روز را ارائه دهد و اطمینان دهد که بهترین روش مالیات ممکن را به شما پیشنهاد می دهد.

نتیجه گیری

e-mini ها کوچک تر از قرارداد های شاخص اصلی خود هستند و در بین تریدرها فردی و نهادی بسیار محبوبند، زیرا دارای مزایای فراوانی مانند حجم و نوسان هستند که که به اجاد فرصت های سودآور تجاری کمک می کنند. این قرار دادها برای ترید نیز مقرون به صرفه هستند. اکثریت کارگزاران کمیسیون های پایینی و قابلیت استفاده از اهرام را که بدان معنی است که شما می توانید موقعیت های بزرگ را با پول کمتری به فروش برسانید، ارائه می دهند. البته در عین حال که اهرم میتواند شبب چند برابر کردن سود شما شود، زیان شما را نیز به همان اندازه تشدید می کند.

معامله گران E-mini تقریبا دسترسی 24/6 به بازارهای e-mini دارند، که برای تریدر هایی که که ممکن است در طول روزهای معمول بازار U.S. قادر به ترید نباشند، بسیار ایده آل است. و از آنجایی که e-mini در دسته ی قراردادهای آتی قرار دارند، در مقایسه با سهام، نسبت به مقررات مالی بهتر عمل می کنند.

E-mini S & P 500 (ES)، E-mini NASDAQ-100 (NQ)، E-mini Dow (YM) و E-mini Russell 2000 (RTY) جزو محبوب ترین شاخص های این قرار داد آتی هستند. دیگر محصولات e-mini دسترسی به شاخص های سهام دیگر مانند فلزات، ارزها و کالاها را فراهم می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا