آموزشآموزش اصول ابتدایی آپشن

آپشن های یک ماهه in-the-moneyو آپشن put محافظت شده

برخی آپشن ها برای تجارت روزانه مناسب تر هستند

آپشن های یک ماهه in-the-moneyو آپشن put محافظت شده

برخی آپشن ها برای تجارت روزانه مناسب تر هستند که ما بعضی از آن ها را مورد بحث قرار خواهیم داد.

1.آپشن های یک ماهه in-the-money : این آپشن ها برای معاملات روزانه معامله گرانی که آپشن های سهام با نقدینگی بسیار بالا را ترید می کنند بسیار مناسب است.

  • این آپشن، به آن نوع از آپشن هایی اشاره دارد که قراردادهای آنها در پایان ماه های آینده منقضی می شوند.
  • آپشن های in-the-money در حال حاضر قیمت انجام گزینه ی خود را گذرانده اند و ممکن است ترید ها آنها را اجرا کنند.

پریمیوم این آپشن ها بر اساس ارزش ذاتی آن ها در هنگام نزدیک شدن به تاریخ انقضایشان است. هنگامی که این اتفاق می افتد اثر ارزش زمان کاهش یافته است. این نوع آپشن ها با حجم زیاد معامله می شوند، که منجر به کاهش فاصله بین قیمت ask و bid می شود.

2.آپشن put محافظت شده: این نوع از آپشن زمانی استفاده می شود که یک معامله گر آپشن های put را با سهم های واقعی سهام با یکدیگر خریداری کند. این استراتژی در زمانی که سهام اساسی به نوسانات بالا بستگی دارد، توصیه می شود.

گاهی اوقات یک تریدر روزانه یک آپشن سهام را بارها و بارها برای یک دوره طولانی مدت (شاید چند ماه) به فروش می رساند تا بتواند در حرکت های صعودی کوتاه سرمایه گذاری کند. همچنین، ممکن است تریدر روزانه استراتژی خرید یک آپشن را در همان مبنای اساسی به عنوان یک پریمیوم در برابر حرکت تند و تیز در ارزش سهام اعمال کنند. این یک راه برای مدیریت ریسک است. در حالی که معامله گر هزینه ی پریمیوم را در آپشن put محافظت شده پرداخت می کند، او توانایی کاهش زیان را در صورت رکود شدید به دست می آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا