آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال اول

معیارهای تجارت حمل و خطرات آن

یک جفت مناسب برای انجام معامله

معیارهای تجارت حمل و خطرات آن

پیدا کردن یک جفت مناسب برای انجام معامله حمل بسیار ساده است. به دنبال دو چیز باشید:

1-یک differential با بهره بالا را پیدا کنید.

2-پیدا کردن یک جفت که پایدار باشد و یا در روند صعودی ارز ارزیابی شده است. این به شما این امکان را می دهد که در تجارت به همان اندازه که ممکن است بمانید و از تفاوت نرخ بهره سود بهره مند شوید.

ساده است.نه؟

بیایید یک مثال از زندگی واقعی در تجارت حمل و نقل در بزنیم:

 

این یک نمودار هفتگی ین ژاپن / دلار آمریکا است. تا همین اواخر، بانک مرکزی ژاپن “سیاست نرخ بهره صفر” را پشتیبانی میکرد.

همچنین به عنوان ZIRP شناخته شده است.

با استفاده از بانک مرکزی استرالیا یکی از نرخ ها با بهره بالاتر در میان ارزهای اصلی (4.50٪ در مثال نمودار)، بسیاری از معامله گران به این جفت ارز گرایش دارند (یکی از عوامل ایجاد روند صعودی کم در این جفت ارز).

از آغاز سال 2009 تا اوایل سال 2010، این جفت ارز از قیمت 55.50 به 88.00 رسید. این رقم 3.250 پیپ است!

اگر شما آن را با پرداخت بهره از تفاوت نرخ بهره دو ارز به هم وصل کنید،این جفت ارز بازی درازمدت خوبی برای بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران است که قادر به تاثیرگذاشتن بر بالا و پایین رفتن بازار ارز هستند.

البته، عوامل اقتصادی و سیاسی هر روز در جهان تغییر می کنند.

نرخ های بهره و تفاوت نرخ بهره بین ارزها نیز ممکن است تغییر کند و معاملات حمل و نقل عمومی (مانند حمل و نقل ین) را از نظر سرمایه گذاران دور کند.

ریسک تجارت حمل:

از آنجا که شما یک معامله گر بسیار باهوش هستید، شما از قبل می دانید که اولین سوالی که باید شما قبل از وارد شدن به یک تجارت بپرسید، چیست که درست باشد؟

ریسک من چیست؟

درست! قبل از وارد شدن به یک تجارت، شما همیشه باید حداکثر ریسک خود را ارزیابی کنید و اینکه طبق قوانین مدیریت ریسک آن قابل قبول است یا نه؟

در مثال در ابتدای درس با جو ، حداکثر ریسک او 9000 دلار بود. موقعیت او زمانی که تلفات آن 9000 دلار می شود،به طور خودکار بسته می شود،.

این خیلی خوب نیست، نه؟

به یاد داشته باشید، این بدترین سناریو ممکن است و جو یک تازه وارد است، بنابراین او به اندازه کافی ارزش ضررهای توقف را درک نمیکند .

هنگام انجام تجارت حمل و نقل، هنوز هم می توانید تلفات خود را مانند یک تجارت به طور مستقیم محدود کنید.

به عنوان مثال، اگر جو تصمیم می گرفت که بخواهد ریسکش را به 1000 دلار محدود کند، می توانست دستور توقف را برای بستن موقعیت خود در هر سطح قیمت برای از دست دادن 1،000 دلار تعیین کند.

او همچنان هر گونه پرداخت بهره ،در زمانی که در موقعیت خود قرار دارد را دریافت میکند ،حفظ خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا