ثروتمندانخانواده ثروتمندسرمایه گذاری

خانواده مارس – The Mars Family

خانواده مارس

خانواده Mars بیشترین ثروت خود را از آب نبات به دست آوردند. شرکت Mars بزرگترین شرکت خصوصی آب نبات در جهان است و از سال 1911 شروع به فعالیت کرده است. Franklin Mars این شرکت را تاسیس کرد اما پسر وی Forrest با اضافه کردن محصولات M&M و Mars Bar باعث اعتبار بیشتر شرکت شد.

خواهر(ژاکلین در تصویر بالا) و برادر(جان) Mars و همچنین وارث برادرشان (که در جولای 2016 در گذشت)، مالک این شرکت هستند. این دو که در مدیریت شرکت نقشی ندارند، شرکت را در سال 1999، زمانی که پدرشان Forrest فوت کرد، به ارث بردند.

خواهر(ژاکلین) و برادر(جان) Mars و وارث برادرشان که در جولای 2016 فوت کرد، مالک شرکت Mars ، که یکی از بزرگترین و مرموز ترین کارخانه ی آب نبات جهان است، هستند. فروش این کارخانه 33 میلیارد دلار است.

تقریبا مصادف با زمانی که این شرکت محصول شیرینی طعم دار بادامی خود را که بعدا پایه ای برای محصولات Milky Way و Snickers شد، ابداع کرد، آقای Mars به این شرکت پیوست و بعد ها محصول M&M تولید شد که در حال حاضر روزانه 400 میلیون فروش دارد.

علاوه بر این ها، این شرکت تولید کننده ی برنج Uncle Ben و همچنین مالکیت برندهای Pedigree و Whiskas که مختص غذای حیوانات هست را نیز بر عهده دارد.

در ماه مارس سال 2016، Mars اعلام کرد که قرار داد مربوط به محدودیت های اضافه کردن شکر در محصولاتش را تأیید کرده و از تلاش دولت ایالات متحده برای افزودن قندها به برچسب غذا حمایت می کند.

ژاکلین، وکیل تیم اسب سواری ایالات متحده است و جزو هیئت مدیره کتابخانه ملی ورزش و موزه هنرهای زیبا است. پسرش استفن بدجر عضو هیئت مدیره شرکت Mars است و ویکتور ، بزرگترین دختر فارست جونیور، رئیس هیئت مدیره شرکت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا