آموزشآموزش فارکسدبیرستان

معامله با واگرایی

مناطق مناسب ترید

معامله با واگرایی

در اینجا ما چند نمونه از زمانی که واگرایی بین قیمت و حرکت های نوسانگر وجود دارد، به شما نشان خواهیم داد. ابتدا بیایید نگاهی به واگرایی منظم بیاندازیم. در زیر نمودار روزانه دلار/فرانک نشان داده می شود.

معامله با واگرایی اندیکاتور و الگوس فارکس فارکس چیست آموزش کار در فارکس

ما می توانیم سقوط دلار/فرانک را که در روند نزولی ببینیم. با این حال، نشانه هایی وجود دارد که روند نزولی به پایان خواهد رسید. در حالی که قیمت LL را ثبت کرده است، stochastic (شاخص انتخاب ما) higher low را نشان می دهد.

چیزی اینجا مشکوک به نظر می رسد. آیا حرکت معکوس رو به پایان است؟ آیا وقت آن است که این موقعیت معاملاتی را خریداری کنیم؟

معامله با واگرایی روند صعودی کندل بازگشتی چیست

اگر به سوال قبلی پاسخ مثبت دادید آنگاه شما به سود رسیده اید. به نظر می رسد که واگرایی بین قیمت و اندیکاتور یک خرید خوب را نشان می دهد.

قیمت در طی خط روند نزولی شکسته می شود و یک روند صعودی جدید شکل می گیرد. اگر شما در نزدیکی کف خریداری می کردید، می توانستید بیش از یک هزار پیپ را بدست بیاورید، زیرا این جفت در ماه های بعدی همچنان در حال صعود است.

چگونه یک واگرایی پنهان را معامله کنیم؟

بیایید نگاهی به نمونه ای از برخی واگرایی های پنهان داشته باشیم. یک بار دیگر، به نمودار روزانه دلار/فرانک می پردازیم.

معامله با واگرایی تجزیه و تحلیل احساسات بازار

در اینجا می بینیم که این جفت ارز در روند نزولی بوده است. توجه کنید که قیمت چگونه (LH) تشکیل می دهد، اما Stochastic (HH) را نشان می دهند.

معامله با واگرایی  دانلود رایگان اکسپرت فارکس روند نزولی فارکس

خوب، روند ادامه داشت! قیمت از خط روند رد شد و در نهایت تقریبا 2000 پیپ کاهش یافت! تصور کنید شما محل واگرایی را تعیین کنید و آن را به عنوان یک نشانگر بالقوه برای ادامه روند ببینید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا