آموزشارزهای دیجیتاللیست دیجیتال ارزها

نوآوری بیت شیرز (BitShares)

شرکت نرم افزاری بسیار قدرتمند غیر متمرکز مستقل

نوآوری بیت شیرز (BitShares)

بیت شیرز یک شرکت نرم افزاری بسیار قدرتمند به نام DAC و یا نوعی شرکت غیر متمرکز مستقل است. DAC ها شرکت های بدون کارمند هستند که توسط برنامه های کامپیوتری اداره می شوند که صرفا برای اجرای برنامه های تجاری و رمز گزاری استفاده میشوند.

بیت شیرز به اشخاص ثالث اجازه می دهد تا از سیستم خود برای راه اندازی DAC ها به صورت رایگان استفاده کنند و یا به عبارتی در تعدادی از DAC ها کار کنند.

توکن های بیت شیرز را می توان از طریق نرم افزار BitShares ایجاد کرد و برای فروش از از صرافی ها استفاده کرد. این توکن ها به شرکت ها یک مکانیزم ایجاد پول از طریق یک نوع سکه عمومی IPO و همچنین یک اقتصاد کلید رمزنگاری کلید برای خرید و فروش محصول DAC ارائه می دهد.

تاکنون محصولات بسیاری به بازار عرضه شده اند و هیچ کدام بدون نقص نبوده اند و بیت شیرز نیز سرعت کمی برای ارایه ی محصولات به بازار دارد . میتوان گفت محصولاتی که تا کننون به بازار عرضه کرده اند نیز بدون مشکل نبوده است.
روش راه اندازی

سکه (ProtoShares PTS) در سال 2013 یک سال قبل از انتشار بیت شیرز راه اندازی شد. این سکه اجازه میده تا علاقه مندان بیت شیرز بتوانند در زمان گسترش شبکه قسمتی از آن را داشته باشند. راه اندازی این سکه یک سازنده بزرگ تبلیغاتی بود و به افزایش “اثر شبکه” یا بازار آماده ی علاقه مندان بیت شیرز برای DAC های آینده کمک کرد.

چندین مشکل در راه اندازی PTS وجود داشت که به بی تجربگی و سوء مدیریت اشاره داشت. اولا، زمان استخراج آن فقط یک ساعت قبل از عرضه ی رسمی اعلام شد. و به نظر میرسد که آقای لاریمر پبش از زمان اعلام شده اقدام به استخراج آن کرده است.

دومین مسئله ناهماهنگی در معادن است، عرضه ProtoShare به مدت دو سال ، با بلوک های تولید شده در فواصل پنج دقیقه ای در نظر گرفته شده است. با توجه به خطای برنامه نویسی، بیش از یک چهارم مجموع سکه ها در پنج روز با فواصل زمانی 15 ثانیه ای منتشر شد.

اثبات معادن شركت

این پلت فرم از راه حل شناخته شده به عنوان جواز اثبات سهام (DPoS) استفاده می کند که بدین معنی است که آنچه را که Larimers به عنوان یک نقص بزرگ در تکنولوژی استخراج بیتکوین، یعنی فرسایش اثبات کار مبتنی بر قدرت محاسباتی و خزش غیرقابل کنترل در جهت متمرکز شدن،مطرح میکند، تنظیم کرده است.

بیت شیرز این متمرکز بودن را به عنوان یک امر اجتناب نا پذیر میبیند و معتقد است که باید به جای جنگیدن، آن را در آغوش بگیرد. مجوز صدور (DPS) یک روش غیر متمرکز برای استخدام و اخراج 101 نماینده مسئول تأیید معاملات از طرف انجمن است.

نمایندگان شهرت خود را بر اساس معادن، ارزش افزوده به جامعه و سایر اندازه گیری ها به دست می آورند و دفاتر خود را براساس یک رای دموکراتیک از همه دارندگان بیتشر حفظ می کنند.

خارج از روش منحصر به فرد امضای تراکنش، بلوکچین bitshares به نظر مشابه با bitcoins می رسد. این سیستم، در حالی که از لحاظ نظری امن است، ضایعات عظیم متمایز از اثبات کار را از بین می برد، وآنچه را که به صورت دموکراتیک اجتناب ناپذیر است، مدیریت می کند و سرعت معاملات را به میزان 10 ثانیه کاهش می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا