آموزشراهنمای ابتدایی قرارداد آتی

کارگزاری ها

برای ترید باید یک حساب کاربری با یک شرکت کارگزاری داشته باشید

کارگزاری ها

اگر قصد ترید هر یک از قراردادهای e-mini را دارید، باید یک حساب کاربری با یک شرکت کارگزاری داشته باشید که محصولات e-mini ارائه می دهد. از آنجایی که قراردادهای آتی شاخص سهام e-mini مورد بحث ما در این آموزش است در واقع، در قراردادهای آتی داشتن یک حساب آتی ضروری است. به طور کلی، این حساب از انواع حسابهای دیگر (مانند حسابهای معاملاتی سهام یا فارکس) جدا خواهد بود. بسیاری از تریدر ها حساب های متعددی برای ترید در بازارهای مختلف دارند. هنگام تحقیق و انتخاب از میان ده ها شرکت کارگزاری که ترید الکترونیک را پیشنهاد می کنند، مهم است که عوامل زیر را در نظر داشته باشید.

رگوله بودن یا Regulation

انجمن ملی آینده (NFA) یک سازمان خود تظمینی برای آینده صنعت امریکا است که قوانین، برنامه ها و خدمات را برای حفظ یکپارچگی بازار، محافظت از سرمایه گذاران و کمک به اعضای NFA توسعه می دهد. NFA هر شرکت یا فردی که تجاری آتی با مشتریان عمومی (مثل شما) را انجام می دهد، رگوله می کند.
با جستجو در وب سایت NFA می توانید وضعیت ثبت نام و گذشته ی انضباطی هر شرکت را بررسی کنید. هیئت فدرال رزرو، FINRA و بورس اوراق بهادار، ترید حاشیه را رگوله می کنند.

بودجه ها و کمیسیون ها

در حالی که هزینه ها و کمیسیون زمان به زمان تغییر می کنند، یک لیست به روز می تواند در وب سایت هر کارگزاری معتبری موجود باشد. کمیسیون های آتی در هر دو طرف و در هر قرارداد پرداخت می شوند. به عنوان مثال، اگر شما وارد یک موقعیت بلند مدت با 5 قرارداد شوید، کمیسیون بر اساس ورود تجارت (یک طرف) ضرب در پنج قرارداد می شود. هنگامی که تجارت بسته شود (طرف دیگر)، کمیسیون اضافی دیگری ارزیابی خواهد شد. اغلب، کمسیون ها بسته به تعداد قراردادهایی که شما در هر ماه ترید می کنید تفاوت دارد. به طور کلی اگر تعداد قراردادهای بیشتری در طول ماه ترید کنید، هزینه ی کمیسیون پایین تر خواهد بود.

علاوه بر کمیسیون، شما هزینه ی تبادلات ارز را نیز پرداخت خواهید کرد. این مقادیر نسبت به بازار، ابزار های مورد استفاده وسطح عضویت شما، متفاوت خواهد بود. برای اکثر تریدر های جزئی، هزینه ی مبادله 1.18 دلار دیگر را به ازای هر قرارداد اضافه می کند. اعضای غیر عضو عزینه ی جدای 0.01 دلار را رگوله ی NFA برای هر قرارداد می پردازند.

الزامات مارجین

نرخ های حاشیه ای شرکت های کارگزاری در وب سایت خود شرکت ذکر شده است. همانطور که در بخش “حاشیه” این آموزش بحث شد ، نرخ حاشیه توسط مبادلات تعیین می شود، اما می تواند توسط شرکت های کارگزاری فردی سخت تر شود. به عبارت دیگر، یک شرکت می تواند قوانین حاشیه ای دقیقتری را اعمال کند، اما هرگز نمی تواند میزان بیشتری نسبت به آنچه که توسط مبادلات تعیین شده است، انجام دهد. مانند نیازهای ارز، شرایط کارگزاری می تواند از زمان به زمان و بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

پلتفرم معاملاتی

شرکت های کارگزاری که تجارت e-mini را ارائه می دهند، امکان دسترسی مشتریان به حداقل یک پلت فرم معاملاتی را فراهم می کنند. این پلتفرم تجاری پورتال شما به بازار است و به طور معمول نمودارهای زمان واقعی، ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی و اساسی و رابط ورودی سفارش را فراهم می کند. یک پلت فرم خوب طوری طراحی شده که استفاده از آن آسان باشد. علاوه بر این، نکته ای که اهمیت ویژه ای برای ترید های فعال دارد این است که یک پلت فرم معاملاتی خوب باید دکمه های خرید و فروش “واضحی” داشته باشد که امکان ورود سفارش آسان را فراهم می کنند. این امر برای اجتناب از اشتباهات ورودی سفارش هزینه ضروری است.

نمودار زیر نشان دهنده ی یک نمونه از یک پلتفرم تجاری قوی است که ابزار تجزیه و تحلیل فنی و انواع رابط های ورودی سفارش ساده را برای استفاده فراهم می کند. در این مثال، یک اینترفیس ورودی Chart Trader اجازه می دهد تا تریدر ها سفارش خرید و فروش را به طور مستقیم از نمودار انجام دهند.

بسیاری از سیستم عامل های تجاری به شما اجازه می دهد تا به طور مستقیم در یک نمودار تجارت کنید. تصویر ایجاد شده با TradeStation.

ویژگی های پیشرفته ای مانند توانایی ایجاد استراتژی های سفارشی که می توانند به طور خودکار مورد استفاده قرار گیرند، می تواند عوامل مهمی بسته به اهداف خاص شما باشد. بسیاری از کارگزاران حساب های دمو رایگانی را ارائه می دهند که به شما این امکان را می دهد که قبل از باز کردن و تأمین اعتبار، یک حساب کاربری را آزمایش کنید. علاوه بر این، بسیاری از آن ها حسابهای “شبیه سازی شده” را ارائه می دهند که حساب های فرعی هستند که به شما اجازه معاملات تجاری بدون ریسک پول واقعی در بازار زنده را می دهند.

کیفیت اجرای ترید

برخی از کارگزاران کیفیت و سرعت اجرای ترید های ماهیانه ی خود را فهرست می کنند. اطمینان و سرعت دستیابی به بهترین قیمت ها در ورود و خروج های تجاری بسیار مهم است. از آنجایی که برخی از کارگزاران تنها سرعت اجرای ترید را مشتریان نهادی به وجود می آورند، مهم است که نوع کیفیت اجرایی که می توانید از کارگزار انتظار داشته باشید را تعیین کنید. هنگام تحقیق در مورد سرعت اجرای، چاپ خوب را بخوانید: آمار باید توسط فروشندگان مستقل و شخص ثالث ارائه شود که وابسته به شرکت کارگزاری نیستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا