آموزشآموزش فارکسدانشجو - سال چهارم

مقدار سرمایه ی مورد نیاز برای شروع تجارت چقدر است؟

شروع تجارت به سرمایه احتیاج دارد

مقدار سرمایه ی مورد نیاز برای شروع تجارت چقدر است؟

پول ساختن به پول احتیاج دارد. شما برای تجارت به سرمایه احتیاج دارید.

همه این داستان را می دانند، اما مقدار سرمایه ی مورد نیاز برای شروع تجارت چقدر است؟

سرمایه ی شروع تجارت شروع فارکس چگونه است سرمایه ی شروع فارکس

پاسخ به طور عمده به اینکه چگونه می خواهید به کسب و کار جدید خود نزدیک شوید بستگی دارد.

اولا در نظر بگیرید که چگونه می خواهید در مورد این تجارت آموزش ببینید.

روش های مختلفی برای یادگیری تجارت وجود دارد: کلاس ها، مربیان، خود آموزی و یا ترکیبی از هر سه.

در حالی که کلاس ها و مربیان بسیاری وجود دارد که مایل به آموزش تجارت فارکس هستند، اکثرا هزینه های بالایی دارند.

مزیت این مسیر این است که یک کلاس خوب آموزش داده شده یا مربی بزرگ می تواند منحنی یادگیری شما را به طور چشمگیری کاهش دهد و در زمان بسیار کمتری نسبت به انجام همه کارها خودتان را در مسیر سودآوری قرار دهد.

این هزینه ها برای این برنامه هایی است که می تواند از چند صد تا چند هزار دلار، بسته به برنامه ای که با آن جلو می روید، متغیر است.

برای بسیاری از کسانی که در تجارت جدید هستند، منابع (پول)مورد نیاز برای خرید این برنامه ها در دسترس نیستند.

برای کسانی که توانایی و یا تمایل ندارند که پول نقد را برای تحصیل خود بپردازند ، خبر خوب این است که بیشتر اطلاعاتی که برای شروع تجارت به آن نیاز دارید، به صورت رایگان بر روی اینترنت از طریق انجمن ها، کارگزاران، مقالات و وب سایت هایی مانند BabyPips.com در دسترس هستند.

ما همه باید از ال گور برای ختراع اینترنت تشکر کنیم. بدون او، BabyPips.com وجود ندارد.

تا زمانی که تمرکز بر یادگیری بازارها باشد، شانس موفقیت شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. شما باید یک دانش آموز گونگ هو باشید. اگر نه، شما در انتها در فقر به سر می برید.

دوم، آیا رویکرد شما به بازارها نیازمند ابزارهای خاصی نظیر اخبار خبری یا برنامه نویسی است؟

به عنوان یک معامله گر تکنیکال فارکس ، بسیاری از بسته هایی که با پلت فرم معاملاتی بروکر شما می آیند کافی هستند (و بعضی دیگر واقعا خوب هستند).

برای کسانی که نیاز به شاخص های خاص و یا عملکرد بهتری دارند، نرم افزارهای برنامه نویسی وجود دارند که می توانند از حدود 100 دلار در هر ماه شروع شوند.

شاید شما یک از تردر بنیادی هستید و به اخباری نیاز دارید که در میلی از ثانیه منتشر می شود. خب، خبرهای لحظه ای و دقیق از چند صد تا چند هزار دلار را در هر ماه جا به جا می کنند.

شما می توانید جریان های خبری را از کارگزار فارکس خود نیز دریافت کنید، اما برای بعضی ها، این دو می تواند تفاوت بین یک تجارت سودآور یا غیرسودآور باشد.

در نهایت، شما به پول / سرمایه و وجوه برای تجارت نیاز دارید. کارگزاری های خرده فروشی حساب هایی با حداقل سپرده 25$ دلار را ارائه میدهند، اما این به این معنا نیست که شما باید به سرعت وارد ترید شوید.

این یک اشتباه سرمایه گذاری است که اغلب منجر به شکست می شود. از دست دادن بخشی از بازی است، و شما باید سرمایه کافی برای جبران آن ها را داشته باشید.

پس چقدر سرمایه برای تجارت لازم است؟

بیایید صادق باشیم، اگر شما آماده هستید و تکنیک های مدیریت ریسک مناسب را تمرین می کنید، احتمالا می توانید با سرمایه گذاری 50K تا 100K شروع کنید.

بدیهی است که بسیاری از شرکت ها به علت عدم سرمایه گذاری، به خصوص در تجارت فارکس صادق هستند.

بنابر این اگر قادر به سرمایه گذاری در حجمی که بتوانید شکست های خود را جبران کنید، یستید، صبور باشید، پول جمع کنید و راه صحیح ترید را یاد بگیرید تا زمانی که آمادگی مالی لازم ا به دست بیاورید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا